Nyt telt søges
Fra : Kenneth T

Dato : 07-06-03 18:12

Hejsa

Jeg skriver her fordi jeg skal have mig et nyt telt, og den type jeg gerne
vil have blev bla. solgt i byggemarkeder sidste år, men er nu tilsyneladende
ikke at finde længere.

Jeg søger et tunneltelt med ståhøjde (160-180cm) og stort fortelt,
sovekabine til 2 eller 3 personer (der skal være plads til 2 og bagage).
Den model jeg så sidste år bestod af 3 stænger, hvor den ene 1/2 del var
kabine & den anden fortelt, størrelse ca. 4-4,5m * 2,2-3m & 175cm i højden.

Lidt i stil med dette her:
http://www.hein-gericke.de/shop2001/prodpics/20500005-2.jpg

Jeg holder ferie på motorcykel fortrinsvis i Sydeuropa, derfor er det smart
med et telt som kan stå med forholdsvis få pløkker, ligesom det er rart med
plads til f.eks. at motorcyklen kan være i forteltet, og sidst men ikke
mindst må det ikke veje voldsomt meget.

-
Venlig Hilsen
Kenneth T
ZX9R

Fra : Karsten Madsen

Dato : 08-06-03 07:16

Kenneth T wrote:
> [...]
> er rart med plads til f.eks. at motorcyklen kan være i forteltet, og
> sidst men ikke mindst må det ikke veje voldsomt meget.

Hvad med Outwell Colorado 5 eller Colorado 4, jeg ved dog ikke hvad det
fylder sampakket
http://www.spejder-sport.dk/templates/Product_Variants.asp?ProductGuid=415054

Fra : Karsten Madsen

Dato : 08-06-03 07:17

Karsten Madsen wrote:

> Hvad med Outwell Colorado 5 eller Colorado 4, jeg ved dog ikke hvad
> det fylder sampakket

http://www.spejder-sport.dk/templates/Product_Variants.asp?ProductGuid=415054

Æh ups forkert url
http://www.spejder-sport.dk/Templates/Pricelist_G.asp?GroupGuid=8206&SortOrder=Producent

Fra : Kenneth T

Dato : 08-06-03 09:28

Tak for det linket til spejder sport, desværre var det ikke lige det som jeg
søgte.

http://www.spejder-sport.dk/Templates/Pricelist_G.asp?GroupGuid=8206&SortOrd
er=Producent

Jeg kan ikke finde noget telt på www.spejder-sport.dk som hedder noget med
colorado. Men fælles for alle dem jeg har kunnet finde på deres side, er at
de umiddelbart bliver MEGET store, hvis jeg skal have mit ønske om stort
fortelt + ståhøjde opfyldt.
Et hint om sammenpakket størrelse kunne være max. 8-10 kg.

--
MVH
Kenneth T

Fra : Karsten Madsen

Dato : 08-06-03 09:54

Kenneth T wrote:
> [...]
> have mit ønske om stort fortelt + ståhøjde opfyldt.
> Et hint om sammenpakket størrelse kunne være max. 8-10 kg.

OK - men jeg har lige set nogle telte i A-Z's (Bilkas) tilbudsavis. De
ligner da noget du leder efter. Jeg scanner gerne et billede ind og sender
det til dig hvis du ikke har fået avisen fra denne uge...

/karsten

Fra : Kenneth T

Dato : 08-06-03 10:37

> OK - men jeg har lige set nogle telte i A-Z's (Bilkas) tilbudsavis. De
> ligner da noget du leder efter. Jeg scanner gerne et billede ind og sender
> det til dig hvis du ikke har fået avisen fra denne uge...

Det vil jeg sætte pris på, jeg her ikke modtaget avisen nemlig :)

-
MVH
Kenneth T

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 08-06-03 13:19

Kenneth T <ken_t@cool.dk> wrote:

> Det vil jeg sætte pris på, jeg her ikke modtaget avisen nemlig :)

Du kan se tilbudsavisen på www.bilka.dk
Teltene er cirka midt på siden, yderst til højre

/ Flying Hotdogs