MS Windows
briani 27239
Nøgne damer
Fra : Per Münster

Dato : 07-06-03 16:38

Ja her skabte jeg nok reaktioner hva'?

Jeg har problemer med nøgne damer - ikke i almindelighed, men på en pc. Her
dukker de åbenbart op som pop-ups når man har browseren startet og ser på en
avis, eller noget andet "uskyldigt" - vupti, så springer de frem. Hvis man
nu er blevet træt af det, hvordan fjerner man det så. Jeg har forsøgt at
slette de cookies der er inde, men det har ikke hjulpet.

/Per

Fra : Anders And

Dato : 07-06-03 17:24

Tror ikke det er cookies, men derimod spy/ad ware....

Download adware fra http://www.lavasoftusa.com/support/download/ og
installer programmet.
Den fjerner effektivt alle spy/ad ware programmer.
Mvh
Anders

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-06-03 18:28

In dk.edb.system.ms-windows, Anders And <ah13@hotmail.com> says...
> Download adware fra http://www.lavasoftusa.com/support/download/ og

Spybot er bedre. Den kender også til andre browsere end Microsofts egne.
Og så er den Freeware.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : jens

Dato : 07-06-03 19:49

"Anders And" <ah13@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Tror ikke det er cookies, men derimod spy/ad ware....
>
> Download adware fra http://www.lavasoftusa.com/support/download/ og
> installer programmet.
> Den fjerner effektivt alle spy/ad ware programmer.

Derefter kan du så prøve denne spybot som finder endnu flere.
http://security.kolla.de/index.php?lang=en&page=download

Mvh jens