Problemer efter reinstallation
Fra : Ukendt

Dato : 07-06-03 16:37

Jeg har to hjemmesider (en på eget domæne og en på et gratishotel). Efter
jeg har totalt reinstalleret min pc, har jeg problemer med at uploade begge
siderne igen.

De har ligget på d-drevet og som sådan ikke været berørt af
reinstallationen, men alle programmer har været nede og vende. Er der nogen
informationer "udenfor webstedet", som kan være blevet slettet i denne fase,
der kan have indflydelse?
Når jeg bruger ftp ved upload vil den slet ikke genkende mine indtastede
data.

Jeg arbejder med Frontpage2000 på en Windows98 SE, hvor jeg også som noget
nyt har lagt alle opdateringer fra MS på.

Any hints?

Mvh
Anette Linnea

Fra : Marchwitz

Dato : 07-06-03 16:56

Så vidt jeg forstår har du dine FrontPage filer liggende på D-drevet
og dit FrontPage program er nu geninstalleret på C-drevet?

Hvis nu FrontPage leder efter filer på C-drevet som i virkeligheden
ligger på D-drevet?

Prøv lige og se om der er overensstemmelse mellem disse ting.

Med venlig hilsen
Kim marchwitz

http://www.kandu.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-03 17:56

> [...]
> ligger på D-drevet?
>
> Prøv lige og se om der er overensstemmelse mellem disse ting.

Anette: Tak for hurtig hjælp.
Det var en klokkeklar fejl-40. Kunne ikke huske de præcise navne på ftp-sted
og password. Er ok nu for begge.

Mvh
Anette Linnea
www.fynskefoto.dk

Fra : Peter Wissing

Dato : 08-06-03 11:06

"Anette Linnea" <alr (a) tdc.dk> wrote in message

> [...]
fase,
> der kan have indflydelse?
> Når jeg bruger ftp ved upload vil den slet ikke genkende mine indtastede

Det ftp program du bruger skal jo bruge information som: bruger, password,
og ftp-server (altså den server du skal uploade til). Disse informationer er
højst sandsynligt blevet slettet idet du har geninstalleret programmet.