Enter The Matrix - The Power Plant/Reactor~
Fra : Herbert

Dato : 07-06-03 15:08

Hejsa

Jeg er kommet til "The Power Plant/Reactor Connstruktion".

Jeg spiller som "Ghost" og har fundet Niobe og dækker hende fint i første
omgang, men nå du løber kan jeg ikke nå og følge med hendes og hun dør

Hvordan kommer jeg videre?

På forhånd mange tak
Erik

Fra : Herbert

Dato : 09-06-03 13:56

Er der virkelig ingen der er kommer så langt og kan hjælpe?

/Erik

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 11-06-03 06:10

"Herbert" <herbert007@hotmail.com_remove> wrote in message
> [...]
>
> Jeg spiller som "Ghost" og har fundet Niobe og dækker hende fint i første
> omgang, men nå du løber kan jeg ikke nå og følge med hendes og hun dør

Brug Sniper Rifle til at skyde SWATs med.. Når Niobe løber videre, skal du
kravle opad...

Fra : Herbert

Dato : 11-06-03 18:22

> Brug Sniper Rifle til at skyde SWATs med.. Når Niobe løber videre, skal du
> kravle opad...

Det gør jeg også. Men løber alt hvad jeg kan og alligevel, bliver Niobe
skudt

/Erik

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 13-06-03 05:21

> Det gør jeg også. Men løber alt hvad jeg kan og alligevel, bliver Niobe
> skudt

Du skal ikke løbe, før hun siger at hun er klar... Du skal først hjælpe med
at skyde alle vagterne..