Tortie-konto Misserne
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 07-06-03 15:08

Jeg må nok hellere tage Pia's forslag til mig og skrive
lidt, så jer der har hjulpet katte under Tortie-kontoen
gider I at sende mig lidt om kat/kattene og hvad der er gjort, så vil jeg få
brygget noget sammen.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Pia J

Dato : 07-06-03 16:06

"Marianne Hellemose" <hellemose.som@mail.dk> wrote in message
> [...]
> lidt, så jer der har hjulpet katte under Tortie-kontoen
> gider I at sende mig lidt om kat/kattene og hvad der er gjort, så vil jeg

Hvor detaljeret skal det være? (ja, jeg ved godt jeg selv stillede
forslaget, men længere tænkte jeg ikke)

:Pia

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 07-06-03 16:47

Jamen Pia da, vil du så ha' at jeg skal tænke.... tsk tsk.

Bare sådan lidt om hvordan det gik til, kom katten selv,
eller blev den fundet et sted, hvordan katten er og hvad
der er gjort for katten, måske et billede af den, hvis det
haves, evt. alder, køn og udseende.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 07-06-03 18:17

In <3ee20903$0$97256$edfadb0f@dread12.news.tele.dk> Marianne Hellemose
wrote:
> [...]
> eller blev den fundet et sted, hvordan katten er og hvad
> der er gjort for katten, måske et billede af den, hvis det

Jeg var lige inde og kigge efter vores gamle fotoalbum - det Lisbeth
oprettede før vi havde album på hjemmesiden. Der ligger stadig masser af
billeder af Tortie og børn og af værkstedsmiverne.
I har dem jo nok selv - men var der ikke noget med at du mistede dine
data på et tidspunkt, Marianne?
http://community.webshots.com/user/dkfritiddyrkat

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 07-06-03 18:26

Hej Ann R

Du er en engel, jeg havde glemt alt om det album, jeg
fik kopier af de fotos de andre havde taget, men dem jeg
selv havde taget, var væk, altså indtil nu.
1000 tak

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Louise Viborg

Dato : 07-06-03 19:06

Aaaiiiiii dem kan jo også bruge til Glemte Katte.dk

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra - Opdræt af Norske Skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Formidling af vildtlevende katte/killinger
www.glemte-katte.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 07-06-03 18:49

In <3ee2205c$0$97249$edfadb0f@dread12.news.tele.dk> Marianne Hellemose
wrote:
> [...]
> fik kopier af de fotos de andre havde taget, men dem jeg
> selv havde taget, var væk, altså indtil nu.

Nej hvor heldigt .-) Jeg havde såmænd osse glemt det, men stødte på det
da jeg ledte på Google efter noget helt andet...
Det glæder mig at du kan få dine billeder tilbage

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 07-06-03 21:53

"Marianne Hellemose" <hellemose.som@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lidt, så jer der har hjulpet katte under Tortie-kontoen
> gider I at sende mig lidt om kat/kattene og hvad der er gjort, så vil jeg

Jeg vil i løbet af pinsen få nedkradset historien om Mormis, Stribemis og
værkstedsmiverne og deres videre skæbne. Det manglede jo egentlig bare, det
er vel nærmest vores allesammens misser
I øvrigt er der også billeder af dem i mit album, også enkelte af de
forskellige mivere, efter de er blevet voksne og følsomme (og Mowgli kan
naturligvis beundres i Kates album).

MVH Mette