MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvor knækker filmen...?
Fra : Preben Grøndahl

Dato : 07-06-03 13:06

Hej NG

Jeg har tidligere dagligt uden de mindste problemer, fx i forbindelse med
Windows 98SE/ME, benyttet funktionen "Synkroniser" i IE til lige at skimme
en ca. 15 sites igennem efter evt. ændringer, men efter at være overgået til
XP Pro, har jeg når jeg har gjort den tilgængelig offline samt defineret min
email adresse også rigtigt nok modtaget disse hvor der har været registreret
ændringer, men de er alle tomme, som var de ikke i stand til at vise HTML
eller lign.
Please - hvori ligger forskellen i forhold til tidligere versioner - det
irriterer mig godylt - på forhånd tak og fortsat god sommer til hel NG.

Preben Grøndahl

Fra : bja2

Dato : 07-06-03 15:28

"Preben Grøndahl" skrev d. 07-06-03 13:06 dette indlæg :

> [...]
det
> irriterer mig godylt - på forhånd tak og fortsat god sommer til hel

Hej PG!
ER du sikker på dit antivirus, firewall er indstillet rigtigt?
MVH
Bja2

http://www.kandu.dk/

Fra : Preben Grøndahl

Dato : 09-06-03 08:38

"bja2" <bja2.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> "Preben Grøndahl" skrev d. 07-06-03 13:06 dette indlæg :

> Hej PG!
> ER du sikker på dit antivirus, firewall er indstillet rigtigt?

Umiddelbart så ville jeg sige Ja, men man skal selvfølgelig aldrig sige
aldrig. Dog vil jeg så i givet fald, være på herrens mark med hensyn til:
hvad, hvor og hvordan .

--
Med positive hilsener
Preben Grøndahl