Problemer med visning i Opera
Fra : Jesper Stocholm

Dato : 07-06-03 12:51

Jeg har nogle problemer med siden

http://asp-faq.dk/search/?query=&category=2

Den ser ud i Mozilla samt IE som "den skal", men i Opera ser den helt
forkert ud. Opera deler siden op i to stort set lige store dele - selvom
min ene kolonne er sat med fast bredde.

Jeg har en ydre tabel, der er del op som

Er det min manglende bredde på den venstre kolonne, der forårsager fejlen
?

Jeg har postet et screenshot i dk.binaer i indlægget

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk
www.asp-faq.dk: FAQ for dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 07-06-03 13:08

Jesper Stocholm wrote:
> Jeg har nogle problemer med siden
>
> http://asp-faq.dk/search/?query=&category=2
>
> Den ser ud i Mozilla samt IE som "den skal", men i Opera ser den helt
> forkert ud.

I Opera7.11 er den næsten identisk med IE6

eneste forskel er søg-knappe i øverste højre hjørne som er lidt for langt
til højre. der er dog ingen scrollbar

> Opera deler siden op i to stort set lige store dele -

har kun Opera7.11, men fortæl versionen, så er der sikkert andre
som har gode råd.

> Jeg har postet et screenshot i dk.binaer i indlægget

har ikke adgang til dk.binaer

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 07-06-03 13:18

Soeren Nielsen wrote :

> I Opera7.11 er den næsten identisk med IE6

> har kun Opera7.11, men fortæl versionen, så er der sikkert andre
> som har gode råd.

Sorry ... det skulle selvfølgelig have været med. Det er version 6.05 - så
jeg prøver lige at opgradere og checke resultatet.

Det ligger nu også på http://www.asp-faq.dk/asp-faq.png

--
Jesper Stocholm - www.stocholm.dk

.... der gerne vil gøre usenet til et trygt sted at være.

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 07-06-03 13:26

Jesper Stocholm wrote :

> Sorry ... det skulle selvfølgelig have været med. Det er version 6.05
> - så jeg prøver lige at opgradere og checke resultatet.

og en opgradering hjalp ... det medførte så nogle andre problemer, men de
må vente til lidt senere.

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk

Svar til gruppen og ikke til mig privat !
Skriv under det du svarer på - www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 07-06-03 14:10

"Jesper Stocholm" <j@stocholm.invalid> skrev
> [...]
> min ene kolonne er sat med fast bredde.
>
> Jeg har en ydre tabel, der er del op som

Hvis du ændrer dine html 3.2 specifikationer på table og især på td til css,
får du styr på bredden i venstre kolonne - også i Opera 6.05;

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 07-06-03 14:19

Erik Ginnerskov wrote :

> Hvis du ændrer dine html 3.2 specifikationer på table og især på td
> til css, får du styr på bredden i venstre kolonne - også i Opera 6.05;

ok ... det vil jeg lige "overveje" ... :)

Mange tak for hjælpen.