Hvilken skal jeg købe? S45i, T68i eller en~
Fra : Schulz

Dato : 07-06-03 12:26

Jeg har kigget på både Siemens s45i og Sony-Ericsson T68i, men kan ikke helt
bestemme mig... Har jeg evt. overset en oplagt mulighed?

Har du erfaring med begge eller bare én af ovenstående telefoner, vil jeg
meget gerne høre om både de positive og negative sider/ting...

Mine ønsker til en ny telefon er:
- E-mail.
- God kalender.
- Sync. med Outlook.
- GPRS.
- Java.
- Rimelig pris (<2000,-kr)

På forhånd tak for hjælpen...

Med venlig hilsen
Martin

Fra : MaRk

Dato : 07-06-03 15:57

Hej

Jeg har igår købt en S55, og kan varmt anbefalde den.

Den har dog kun 256 farvers display men det er bedre end T68I's.

Den koster under 2k :) og opfylder dine krav.

Mvh
Mark

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 07-06-03 16:12

Hej

"Schulz" <schulz@schulzcomputer.dk> wrote:

>Jeg har kigget på både Siemens s45i og Sony-Ericsson T68i, men kan ikke helt
>bestemme mig... Har jeg evt. overset en oplagt mulighed?

Ja måske. - Hvad med Siemens S55 ? Sælges ifølge www.mobilpriser.dk for
kr. 1988,- uden abb. og uden simlås. Så får du ihvertfald en
væsentlig mere moderne/ny telefon end de 2 du nævner.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Emil

Dato : 09-06-03 21:02

"Schulz" <schulz@schulzcomputer.dk> wrote in

> Har du erfaring med begge eller bare én af ovenstående telefoner, vil jeg
> meget gerne høre om både de positive og negative sider/ting...

Efter tidligere at have ejet en Nokia har jeg har netop købt en let brugt
T68i. Jeg har ikke fået prøvet GRPS delen endnu, men kontaktlisten og især
kalenderen er jeg meget imponeret af.

Skærmen er god og skarp og man kommer hurtigt gennem menuerne, når man lige
har lært dem at kende.

Jeg kan roligt anbefale den og jeg er sikker på at jeg ikke skal skifte
mobil igen inden for den nærmeste tid.

Held og lykke med dit køb.

--
*/Emil