Dansktoppen vender ryggen til fest-danskto~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-06-03 11:54

Kim og Halo`s meget omtalte sang "Mine bare tæer under sandet" floppede
totalt på Dansktoppen. Den gad ingen at stemme ind. Hvorfor ???

Denne halløjsovs-gruppe skriver jo på deres hjemmeside, at de kan mærke at
der er ved at ske noget med dansktoptilhængerne og at der skal skiftes stil
for at tilfredsstille publikums ændrede smag.

Det har de så gjort og undertegnede synes at det lyder rigtigt festligt,
livligt og humørfuldt. Men o.k., temmelig pjattet, det kan jeg ikke
bortforklare. Bip båt bananer, hej hej, tæer under sandet na nananana
nananana, Ib pip kanariefugl.

Dansktop-stilen er i behold, men er de gået milevidt over stregen med deres
vrøvletekster. Synes folk at det her er noget forfærdeligt vollapyk, som de
simpelthen ikke gider at stemme på. Det er trods alt stadig hjerte og
smerte-musikken som får stemmerne.

Er det kun hos Kim og Hallo at man fornemmer at publikums smag har ændret
sig. er vi andre godt tilfredse som det er. Og sådan skal det blive. Masser
af danseband. Eller hwa?

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-06-03 12:06

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ee1c56f$0$32505$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Kim og Halo`s meget omtalte sang "Mine bare tæer under sandet" floppede
> totalt på Dansktoppen. Den gad ingen at stemme ind. Hvorfor ???

__________

.......men på lokalradioernes fælleshitliste "Dansktopbarometeret" har de "et
brændende hjerte på 13. pladsen.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-06-03 12:12

> [...]
> Kim og Halo`s meget omtalte sang "Mine bare tæer under sandet" floppede
> totalt på Dansktoppen. Den gad ingen at stemme ind. Hvorfor ???

______

men er der nogen som har en ide om hvor de så henter alle deres mange
tilhængere. Det er jo nok heller ikke at finde blandt tæppebankermusikkens
tilhængere, som nok mest er at finde blandt folk med næsering,
pædagogmedhjælpere med lyserød ble, alternativt venstreorienterede
skolelærere med langt skæg samt denne nyhedsgruppes mest aktive
virkelighedsfjerne skribenter og sån` noget. Eller hwà?. Hvor er deres
tilhængere at finde?

Hilsen Åge

Fra : Wolff

Dato : 08-06-03 01:07

Hej Åge

Jeg ville bare sige at +Live+ spiller i Vega i aften - Det burde sådan en
som dig ikke gå glip - Det er chancen for endelig at begynde at høre noget
der for alvor er fedt!

Mvh
Dr. Wolff

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-06-03 16:26

Wolff <wolff@postman.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bbsv2f$gmv$1@news.cybercity.dk...
> Hej Åge
>
> Jeg ville bare sige at +Live+ spiller i Vega i aften -
_______

er det sån noget Kim og Hallo-agtigt noget, eller hvad er det?

Hilsen Åge