MS Windows
briani 27239
Filnavne med store bogstaver
Fra : Henning Larsen

Dato : 07-06-03 09:33

Når jeg kopierer filer fra backup tilbage til Windows (98se) bliver alle
filnavne større end otte tegn før punktum konverteret til store bogstaver.
Eks: "Langt filnavn.txt" bliver til "LANGT FILNAVN.TXT". Hvordan kan jeg
undgå dette?

med venlig hilsen
Henning Larsen

Fra : Martin Schultz

Dato : 07-06-03 10:59

On Sat, 7 Jun 2003 10:32:40 +0200, "Henning Larsen"
<henning@osterbo-net.dk> wrote:

> [...]
>Eks: "Langt filnavn.txt" bliver til "LANGT FILNAVN.TXT". Hvordan kan jeg

Hvilken form for backup / program benytter du?

Martin
--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider til
ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : Henning Larsen

Dato : 07-06-03 11:15

"Martin Schultz" <msh@vmsbox.cjb.net> skrev i en meddelelse

> Hvilken form for backup / program benytter du?

Jeg benytter HP Simple Trax. Det fulgte med min brænder i sin tid. Har du
forslag til andre programmer? Gerne gratis eller meget billig. Det er til
privatbrug.

Henning

Fra : L. E. Pedersen

Dato : 07-06-03 12:44

Sat, 7 Jun 2003 12:15:26 +0200 skrev "Henning Larsen"
<henning@osterbo-net.dk> i en meddelelse:

> [...]
>forslag til andre programmer? Gerne gratis eller meget billig. Det er til

Der følger et sikkerhedskopi program med 98SE - du skal bare selv
installere det manuelt under Windows Installation.

Hilsen Lars