Plejefamilien
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 07-06-03 08:04

Det går fint, mormis har spist, drukket og været på bakke, babyerne har
livlige bevægelser allesammen,
mormis hyperventilere ikke mere, hun har siddet lidt
i vindueskarmen og kigget fugle. Alt i alt er jeg meget
tilfreds, og det ser de også ud til at være, morgenmad
på "sengen" var ikke det værste der kunne ske, i mit
næste liv vil jeg være kat hos en som os, og bare blive
opvartet "round the clock"

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 07-06-03 09:04

"Marianne Hellemose" <hellemose.som@mail.dk> writes:

> i mit
> næste liv vil jeg være kat hos en som os, og bare blive
> opvartet "round the clock"

Hvis der er nogen retfærdighed i reinkarnations-processen, burde du da
være selvskrevet til et sådant sted

Og så lige et *thumbs-up* for indsatsen til jer alle sammen, godt træk..

--
Med venlig hilsen & mIauu samt miauu fra landet ved regnbuen
Henrik & Anastacia samt Melissa

Fra : Camilla Hæstrup

Dato : 07-06-03 09:26

"Marianne Hellemose" <hellemose.som@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på "sengen" var ikke det værste der kunne ske, i mit
> næste liv vil jeg være kat hos en som os, og bare blive

Hej Marianne.

Jeg har indsat lidt penge på tortie-kontoen, men hvis jeg kan være
behjælpelig med fx transport af katte til dyrlægen, skal du bare give
besked - vi bor jo ikke så langt fra hinanden.

Mvh. Camilla Hæstrup

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 07-06-03 09:49

Camilla H skrev
<hvis jeg kan være behjælpelig med fx transport af katte til dyrlægen, skal
du bare give besked - vi bor jo ikke så langt fra hinanden.>

1000 tak for tilbudet, det kan godt blive aktuelt

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : maz

Dato : 07-06-03 15:50

"Marianne Hellemose" wrote in message
> Det går fint, mormis har spist, drukket og været på bakke, babyerne har
> livlige bevægelser allesammen,
> mormis hyperventilere ikke mere, hun har siddet lidt
> i vindueskarmen og kigget fugle.
Det var dejligt at høre, at de har det bedre - og specielt at mormis er
holdt op med at hyperventilere og babyerne er begyndt at røre på sig. Ingen
tvivl om at det var det rigtige vi gjorde :) - på trods af vores
'startvanskeligheder....'
Vedr transport: Transportudgifter beløb sig til ca.200,- kr. MEN, jeg har
besluttet, at de penge/udgift må være min donation til Tortie-kontoen (i
denne omgang) og de fem misser - så de penge alle I andre glade givere
indbetaler i stedet kan gå *direkte* til misserne; dyrlæge, foder,
neutralisering osv.. - de har langt mere brug for det - :) Håber, det er
okay med jer :)
maria

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 07-06-03 16:54

Hej Maria

Det er flot, 1000 tak og et stort næsemøz fra du ved nok hvem.

Ja det er fantastisk hvad lidt ro kan gøre. Skulle spørge
fra Baby, hvornår hende med de gode tæer kommer igen.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : maz

Dato : 08-06-03 17:12

> [...]
> Ja det er fantastisk hvad lidt ro kan gøre. Skulle spørge
> fra Baby, hvornår hende med de gode tæer kommer igen.
Inden killingerne bliver 12 uger, skal jeg ned og nusse dem og moderen - og
Baby (altså når mine tæer er helet igen *g*)
maria