MS Windows
briani 27239
hvad er hiberfil.sys
Fra : Sølvsten

Dato : 07-06-03 07:05

I roden på min C drev ligger en 1,2 Gb stor fil som hedder
hiberfil.sys, hvad anvendes den til, og kan den evt. slettes ?
Med venlig hilsen

S. Mik.

Fra : Kenneth

Dato : 07-06-03 07:34

det er en windows system fil, og kan ikke slettes...

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 07-06-03 08:07

On Sat, 7 Jun 2003 08:34:02 +0200, "Kenneth" <kp@fortes.dk> wrote:

(om hiberfil.sys)

>det er en windows system fil, og kan ikke slettes...

Ikke hvis den er i brug, men:

http://www.ntfaq.com/Articles/Index.cfm?ArticleID=27585
--
Michael Pilgaard,
Aalborg

Fra : Richard Thune

Dato : 07-06-03 08:04

"Sølvsten" <stonefox58@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> I roden på min C drev ligger en 1,2 Gb stor fil som hedder
> hiberfil.sys, hvad anvendes den til, og kan den evt. slettes ?
> Med venlig hilsen
Den er til dvale og kan slettes hvis du slår dvale fra, den skulle have
samme størrelse som ram har du virkelig 1,2gb ram?
RT

Fra : Sølvsten

Dato : 07-06-03 11:29

Ja.
"Richard Thune" <rt@tdcXXXadsl.dk> wrote:

>"Sølvsten" <stonefox58@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Den er til dvale og kan slettes hvis du slår dvale fra, den skulle have
>samme størrelse som ram har du virkelig 1,2gb ram?
>RT

Med venlig hilsen

S. Mik.