Hvad sker der nu? (GTA Vice City evt. spoi~
Fra : antidote

Dato : 07-06-03 00:33

Har gennemført missionen "Check out at the..." og efter hvad stats'ne siger,
har jeg gennemført 36% af spillet, men der sker ikke en dyt mere!
Der er ikke nogen missioner jeg kan vælge og telefonen ringer heller ikke
mere - nogen der ved hvad jeg skal gøre?
Har overtaget det store mansion og har købt et par "forretninger", men der
må da være mere i det end det, men hvordan får jeg det aktiveret?

Håber der er nogen GTA-hajer der kan hjælpe!

/A

Fra : danni plougmann

Dato : 07-06-03 07:58

der er flere steder der kan købes
dem jeg lige kan komme i tanke om
print works, ø2
malibu club, ø1
taxahuset, ø2
bådhuset på havnen, ø2
bikerne, ø2
sunshine auto, ø2
filmstuidet, den øverste miderste ø

så er der jo også alle sub missionerne, hidden packages, unique jumps,
rampages, robbing stores.

/danni plougmann
har selv gennemført 90% af spillet.

Fra : antidote

Dato : 07-06-03 09:36

"danni plougmann" <danni.plougmannNOSPAM@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> der er flere steder der kan købes

Det kan jeg godt følge dig i, men så vidt jeg ved skuller der da ske et
eller andet med Lance og det seneste der er sket i mit spil, er at han
brokker sig over at han ikke får penge nok og en fair behandling!
Derfor kan jeg ikke tro, at det blot er indkøbsmissionerne, jeg mangler. Har
allerede strip-klubben, is-fabrikken og havnekajen, så der må der være et
eller andet, der er galt?

/A

Fra : danni plougmann

Dato : 07-06-03 10:10

> [...]
Har
> allerede strip-klubben, is-fabrikken og havnekajen, så der må der være et

er du sikker på du har udført alle missionerne i dit mansion
ellers bare køre lidt rundt så burde telefonen ringe.
man kan altid få tiden til at gå, med at køre rådent på motorcykel, lede
efter hidden packages også videre

her er et par gode links
http://www.oddweb.net/gta4/index.asp
http://bradsnet.net/hp/
http://faqs.ign.com/articles/376/376847p1.html#Paul

/danni

Fra : Robert Eriksen

Dato : 07-06-03 10:54

antidote wrote:
> [...]
> allerede strip-klubben, is-fabrikken og havnekajen, så der må der være et

Det hele kommer automatisk i rækkefølge.
Men hvis du kun har strip-klubben, is-fabrikken og havnen så mangler du
også noget:

The Malibu
Print Works (som er nødvendig før der sker noget med Lance)
Film Studio
Ice Cream Factory
Car Showroom
Taxi Company

Derudover er der 7 save-points du også evt. kan købe. Det får du ingen
missioner ud af men det tæller vist opaf i completion.

Hvis du, som danni foreslog, bare mangler en telefonopringning så skal
du lige være opmærksom på at telefonen kun ringer når du er til fods.

/Robert

Fra : antidote

Dato : 07-06-03 11:10

Jeg takker for svarene og begynder at spare lidt penge sammen til de nye
investeringer :)

/A

Fra : Simon Kamber

Dato : 09-06-03 14:43

On Sat, 7 Jun 2003 12:09:39 +0200, "antidote"
<antidote2004@hotmail.com> wrote:

>Jeg takker for svarene og begynder at spare lidt penge sammen til de nye
>investeringer :)
Husk at du også skal gennemføre alle assets. De er ikke aktiverede før
du begynder at tjene penge på dem, og du skal aktivere næsten alle
assets før du kommer videre i spillet.