ISDN Bundling program søges.
Fra : Per Olsen

Dato : 28-03-01 19:59

Hej

Jeg sidder med at alm Diva ISDN modem, jeg søger et program som kan bundle
efter klokkeslet, eks. efter klokken 23.00 så skal det automatisk tilslutte
de 2 isdn kanaler, men afbryde dem igen kl 6.00 - er det muligt at finde et
sådan program? - og hvor???

--
Med venlig hilsen / Best Regards

Per Olsen
M.C.S.E.
\!/
(@ @)
----------------------------oOO-(_)-OOo----------------------------
Home E-mail: PerOlsen@edb.dk ICQ: 9713205
-> I haven't lost my mind - I have backed it up on tape somewhere........<-

Fra : Erik G Christensen

Dato : 28-03-01 20:43

Per Olsen wrote:
> [...]
> de 2 isdn kanaler, men afbryde dem igen kl 6.00 - er det muligt at finde et
'
Findes ikke, da det kræver reset af modem, -og dermed afbrydelse af
forbindelsen,
så du skal søge på scriptfiler til win9X, hvis det er dit OS

--
Regards Erik G Christensen
Adviser for danish farmers, economy

Fra : Peter Jensen

Dato : 29-03-01 17:53

"Erik G Christensen" <egc@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> '
> Findes ikke, da det kræver reset af modem, -og dermed afbrydelse af

Ehh? - at bundle kræver reset af modem? - ej!

Mvh. Peter Jensen

Fra : Testpersonen

Dato : 29-03-01 19:35

"Peter Jensen" <mentor@haiku.dk> wrote in message

> Ehh? - at bundle kræver reset af modem? - ej!

Jo for hvis du ikke har sat det op til BOD så skal du resete modemt for at
fortælle det at nu må det....
Ellers skal man jo forsøge og nare win til at åbne for linie 2 også ?? hvis
det er muligt ? :)

Testpersonen

Fra : Per Olsen

Dato : 29-03-01 19:33

Hej

- er der nogen der ved hvor man finder sådanne scripts? - jeg bruger
winme.....