Egne billeder på 3510i?
Fra : Ultimatos

Dato : 07-06-03 00:04

Kan jeg sende egne billeder fra min computer til min 3510iér?

m.v.h.

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 07-06-03 09:50

"Ultimatos" <"(perrikke@privat.dk)"> skrev i melding
> Kan jeg sende egne billeder fra min computer til min 3510iér?
>
> m.v.h.

Det kan du nok, dersom du kjøper en uoriginal kabel + programvare som f.eks
Oxygen Phone Manager II eller Logo Manager.

Det er helt sykt at en telefon med 3510's spesifikasjoner ikke har IR eller
tilkoblingsmuligheter for original Nokiakabel!

Alternativt kan du opprette en side på WAP, og så overføre bildene til
telefonen via denne.

Alternativt kan du overføre bildene til en annen telefon, og så sende dem
via MMS til din 3510i. Jeg overfører bilder via IR fra PC til en
Sonyericsson T10, og deretter vis MMS til min Nokia 3510i.

Lykke til både med 3510i og med landskampen!

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : insideout

Dato : 07-06-03 16:06

"Ultimatos" <"(perrikke@privat.dk)"> skrev i en meddelelse
> Kan jeg sende egne billeder fra min computer til min 3510iér?

Ja, jeg bruger http://www.eaid.dk/mobil.php# den er gratis og virker klik på
e-uploader
Mvh
Henrik
--
Projekt idealvægt start den 19-05-2003 Vægt 155.4 kg. Skal tabe mig 69.4 kg.
Vejning (uge02) den 02-06-2003 Vægt 150.7 kg.

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 07-06-03 21:47

"insideout" <insideout@chicks.dk> skrev i melding
> "Ultimatos" <"(perrikke@privat.dk)"> skrev i en meddelelse

> [...]

Takk for tipset!! Jeg har nå registrert meg på eaid.dk , og det skal bli
spennende å prøve tjenesten.

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : Jens

Dato : 14-06-03 12:25

Hvis du er Telmore kunde så har de lavet en funktion hvor du kan lave dine
egne farvebilleder og så få dem sendt som en MMS besked. Det koster dog
8kr...

Du skal bare logge ind, og så gå ind på deres morefun side, og så ind under
editorer.

Held og lykke.

Med venlig hilsen
Jens