Instrumental trend i Danmark
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-06-03 23:33

Der er godt nok gang i den instrumentale musik i Danmark i øjeblikket. Først
var der selvfølgelig "Kristian og Jesper" der satte en folke-trend igang
sidste år. Efter 2 (eller var det 3?) cd-er hoppede "Tonigt" med på vognen.
Så kom "Kim og Hallo" og spurgte om de også måtte hoppe på vognen. Deres 2
nye cd-er er lige kommet. Den ene er instrumental dansktop. Efter bare 3-4
måneder, siden den sidste, kommer "Tonight" gud hjælpe mig med endnu en
instrumental cd. Jøsses dog.

Jeg skal sandelig love for at der bliver drevet rovdrift på dansktopgenren.
Alle udnytter dens enorme og stærkt stigende , udenfor denne nyhedsgruppe,
popularitet hos den almindelige befolkning, til at udgive cd-er på
samlebånd.

Det er ved at ruinere mig. 3 top-cd-er - alle udkommet i denne uge:

Udgift i dag:

Kim og Hallo (3 bornholmere i en gummibåd) 160 kr.
Kim og Hallo (Instrumental-hits) 160 kr.
Tonight (Instrumental-hits) 110 kr.

Ialt: 430 kr. - Yrk!

PS: Økonomisk hjælp modtages gerne, hehe

Hilsen Åge

Fra : GSJ

Dato : 07-06-03 00:12

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> vrøvlede i en meddelelse
> Der er godt nok gang i den instrumentale musik i Danmark i øjeblikket.
Først
> var der selvfølgelig "Kristian og Jesper" der satte en folke-trend igang
> sidste år.

Ih, ja. Alle går og er helt vilde med dem. De unge piger får nu tatoveret
"Kristian og Jesper" på røvballerne i stedet for Pik & Gay.

>Efter 2 (eller var det 3?) cd-er hoppede "Tonigt" med på vognen.
> Så kom "Kim og Hallo" og spurgte om de også måtte hoppe på vognen.

Du mener vel blokvognen?

> Jeg skal sandelig love for at der bliver drevet rovdrift på
dansktopgenren.

Helt korrekt. Men at den konstatering skulle komme fra netop dig.........?!

> Alle udnytter dens enorme og stærkt stigende , udenfor denne nyhedsgruppe,
> popularitet hos den almindelige befolkning, til at udgive cd-er på
> samlebånd.

Jamen det er jo dansktop, så 10 plader om året fra samme kunstner er
åbenbart intet problem.

> [...]
> Udgift i dag:
> Kim og Hallo (3 bornholmere i en gummibåd) 160 kr.
> Kim og Hallo (Instrumental-hits) 160 kr.

De griner hele vejen ned til banken, dem på Tankstationen i Thy. Åge har
nemlig været der igen.

> PS: Økonomisk hjælp modtages gerne, hehe

Mener du mon ikke psykologhjælp? Jeg sender gerne en hundredelap eller to
til formålet.

> Hilsen Åge

Hilsen Gorm

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 07-06-03 00:39

GSJ wrote:
> [...]
>
> Ih, ja. Alle går og er helt vilde med dem. De unge piger får nu
> tatoveret "Kristian og Jesper" på røvballerne i stedet for Pik & Gay.

Snip

Jeg skulle selv til at skrive at jeg håbede at de kørte langt langt bort
på den vogn de allesammen var hoppet på.
Men så spurgte jeg mig selv.. Hvorfor? Hvad er meningen med hele tiden
at hakke på Åge. Det er næsten som om det er blevet en slags sport.
Derfor - kære Gorm og alle jer andre - hvis i ikke gider Åges
dansktop-indlæg, kan i så ikke putte ham i jeres killfilter istedet for
at chikanere ham? Hvis jeg selv skulle killfile alle der havde optrådt
negativt overfor Åge, så var der jo ikke flere tilbage i gruppen!

Det er selvfølgelig bare et forslag!

MVH Sune - en mand der er meget glad for at mennesker er forskellige.

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : GSJ

Dato : 07-06-03 01:06

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det er selvfølgelig bare et forslag!
>
> MVH Sune - en mand der er meget glad for at mennesker er forskellige.

Det er absolut ikke for at chikanere Åge at jeg skriver mine indlæg. Endnu
mindre vil jeg putte ham i mit kill-filter. Jeg synes bare at når Åge kommer
med indlæg kan man også tillade sig at kommentere dem. Hvis der så er nogen
der ikke gider se mine indlæg kan de jo bare filtrere mig fra. Dog synes jeg
selv at jeg - af og til - bidrager med noget fornuftigt i denne gruppe.
Jeg sidder simpelthen en sen aften og er lidt halvbedugget og synes at det
er morsomt at skrive kommentarer til Åges indlæg. Længere er den ikke Og
Åge er et nemt offer, ikke sandt?
M.v.h.
Gorm