P800 og bluetooth PC-Card
Fra : Lasse

Dato : 06-06-03 21:39

Hej Gruppe,

Er der nogen af jer der har prøvet at lege med bluetooth til PC med PC-card
og P800?

Jeg kan ikke få softwaren til mit IBM (Motorola) PC-Card bluetooth (v.1) til
at koble en ønsket com-port på telefonen... Er der regler for hvilke
com-ports numre man skal benytte eller hvad? Man kan se der er kontakt til
telefonen, men efter lidt tid giver den op - jeg har sat den til 'modtag
altid' og 'kan registreres' lige meget hjælper det...

Er der nogen der har fået det til at virke overhovedet - men andre kort??

Håber nogen kan hjælpe...

Lasse

Fra : No1

Dato : 08-06-03 16:06

> Er der nogen af jer der har prøvet at lege med bluetooth til PC med
PC-card
> og P800?

Jeg sync'er mellem min Ericsson T39m og winxp pc med en usb bluetooth
adapter. Den medfølgende software var ikke god til virtuelle seriel porte.
Efter at søge på google groups fandt jeg frem til noget software der virkede
med min adapter, der har ordentlig support for virtuelle seriel porte.

Hvis du har WinXP, så overvej evt. at installere SP1. Den skulle efter
sigende indehold native bluetooth support.