MS Windows
briani 27239
Formatering af harddisk ?
Fra : rh

Dato : 06-06-03 21:41

Jeg havde på et tidspunkt et prg. som formateret harddisk med nuller og et
taller
men kan ikke huske hvad det hedder , nogen som ved hvad det kunne hedde ?

Harddisken skal slettes 100%

/René.
--
Privat Websted : www.hollensted.dk
Nostalgi for gamle radio nørder : www.ras916.dk

Fra : Erik Olsen

Dato : 06-06-03 21:51

rh wrote:
> [...]
> og et taller
> men kan ikke huske hvad det hedder , nogen som ved hvad det kunne

Wipe.exe kan downloades fra
<http://lists.suse.com/archives/suse-linux-e/2001-Jun/att-0780/01-welcom
e.htm>

Men det skriver altså kun nuller på disken ...

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : jens

Dato : 07-06-03 09:49

"Erik Olsen" <bjerg.olsen@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse

> Men det skriver altså kun nuller på disken ...

Det skal så gøres 7 gange.
Filerecovery påstår de kan gendanne filer op til 7 gange efter overskrivning
i nogle tilfælde.

Mvh Jens

Fra : sniper_Nolight

Dato : 07-06-03 07:46

> [...]
> taller
> men kan ikke huske hvad det hedder , nogen som ved hvad det kunne hedde ?

er Disk Management ikke ok til det, det er da i windows og ganske udmærket.