Naturen er den bedste oplevelse....
Fra : Ole

Dato : 06-06-03 20:06

I denne tid er der rigtig mange der har opdaget hvor skønt det er at dyrke seksualitet i
naturen udendørs i skoven ved stranden - den bedste udløsning fås ikke bedre andre steder
end i naturen og bagefter en skøn dukkert i Kattegat

Fra : PerX ...

Dato : 06-06-03 21:00

In article <bbqov2$std$1@sunsite.dk>, holtesletmig@ofir.dk says...
> [...]
> naturen udendørs i skoven ved stranden - den bedste udløsning fås ikke bedre andre steder
> end i naturen og bagefter en skøn dukkert i Kattegat

Hm.. hver gang jeg ser på kysten ligger der altid 10 meter med klamme
alger - er der rene steder i Danmark? :)

Fra : Lone

Dato : 06-06-03 23:00

Ja, masser af steder, f.eks. Ø.Hurup, Løkken, Blokhus, Hals og jeg kan nævne
mange.

Kik efter det blå flag næste gang du kommer til kysten.

Lone

Fra : PerX ...

Dato : 07-06-03 13:21

In article <g98Ea.7554$Jp3.318026@news010.worldonline.dk>,
lone15dk@hotmail.com says...
> Ja, masser af steder, f.eks. Ø.Hurup, Løkken, Blokhus, Hals og jeg kan nævne
> mange.
>
> Kik efter det blå flag næste gang du kommer til kysten.

Der går nok et par år før jeg evt skal i havet, men tak for oplysningen
:)