The Sims
Fra : Marianne

Dato : 06-06-03 19:53

Hej

Jeg vil gerne købe et af de klassiske The Sims-spil, men det er vist ikke så
ligetil endda. Eller også forstår jeg ikke systemet.

Spillet skal ikke være mere klassisk end at grafikken ikke behøver være
*helt* flad. Det skal handle om an by eller en verden.

På div. spilbutikkers hjemmesider er der kun 'add on's. I min logik betyder
det, at jeg skal have fat i noget 'basis' at 'ad on''ne på? Eller hvordan?

mvh
marianne

Fra : sniper_Nolight

Dato : 06-06-03 20:12

> På div. spilbutikkers hjemmesider er der kun 'add on's. I min logik
betyder
> det, at jeg skal have fat i noget 'basis' at 'ad on''ne på? Eller hvordan?

ja du skal bruge det oprindelige sims spil... oven på det kan du så lægge de
add-ons du nu finder interessante... der er en pakke ude, med sims + en
første add-ons og det til en fornuftig penge
http://www.ebgames.dk/?showproduct=642314
det er sims og den addon der hedder livin it up
den nyeste addon er den der hedder "superstar"

vh

--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Emil Jensen

Dato : 06-06-03 21:40

Først kom selve spillet "The Sims"

Derefter kom følgende add-ons i nævnte rækkefølge:

"Livin' it up" (USA-titel: Livin' Large)
"House Party"
"Hot Date"
"On Holiday" (USA-titel: Vacation)
"Unleashed"
"SuperStar"

Der er et par bemærkninger:
- "The Sims Deluxe Edition" indeholder "The Sims" og "Livin' it up"
- "On Holiday" indeholder udover selve add-on også en mulighed for at
konventere alt tekst på "The Sims" og andre add-ons til dansk. Virkelig
fedt!

Mvh

Emil

Fra : Mogens

Dato : 06-06-03 21:56

On Fri, 6 Jun 2003 20:52:54 +0200, "Marianne" <hoyen@lundbak.dk>
wrote:

> [...]
>
>Spillet skal ikke være mere klassisk end at grafikken ikke behøver være
>*helt* flad. Det skal handle om an by eller en verden.

Det lyder lidt som om du blander 2 spil sammen, nemlig
The Sims og Sim City. Begge spil udgives af Maxis, men
hvor Sim City spillene netop handler om en by, så er
The Sims mere en slags computeriseret dukkehus.

Desuden er The Sims og alle add-on pakkerne med
stort set den samme grafik. Der ændres ikke på opbygningen
mht. flad grafik / 3D grafik. Det som ændres er de ting man
kan foretage sig i spillet.

Da du vil have noget med en hel by, så er det nok et
af Sim City spillene du skal have fat i.

Mvh Mogens