Sammenligning af SE T300 og T310, og hvad ~
Fra : Steffen Hansen

Dato : 06-06-03 17:26

Hej,

Jeg går og overvejer at købe en ny mobiltelefon og har overvejet et par
forskellige mobiltelefoner.

SE T300 til 99.- m TDC
SE T310 til 99.- m sonofon.

Jeg har kigget på sony erricsons hjemmeside men jeg har svært ved at
overskue hvad ovenstående telefoner indeholder, og hvad de kan i forhold til
hinanden. Design mæssigt ser T300 bedre ud efter min mening. Men hvad
indeholder telefonerne? Hvad er bedst? Og hvad er deres fysiske størrelse?
Hvordan er de sammenlignet med hinanden?

Udover Sony Erricson har jeg også kigget på et par nokia telefoner. Jeg er
nået frem til følgende telefon:
Nokia 5100 til 1300.- u/abonnement

Set tilbage på SE's to telefoner, hvor stort er farve displayende i forhold
til hinanden? Igen hvad har flest _nyttige_ funktioner?

Der er jo en kæmpe prisforskel fra 5100 til de to Sony Errison, men de er
naturligvis også med bindende abonnement, hvilket svarer til et par hundrede
oveni prisen. Men hvad ville være et godt køb?

Håber der er nogen som kan svare på bare lidt af mine spørgsmål :)

Mvh
Steffen

Fra : Th Frydensberg

Dato : 06-06-03 17:40

Steffen Hansen wrote:

http://www.esato.com/phones/index.php?phone=43&cp=75&cp2=55
kan du sammenligne forskellige

Fra : Steffen Hansen

Dato : 06-06-03 18:18

> http://www.esato.com/phones/index.php?phone=43&cp=75&cp2=55
> kan du sammenligne forskellige

Tak for det... Det hjalp mig en lillesmule, men det er dog ikke en særlig
dybdegående sammenligning. Bl.a. står der NA ud for nokiaens ringetoner.
Hvad skal man med en telefon uden ringetoner? ;):)

/Steffen

Fra : Th Frydensberg

Dato : 07-06-03 16:59

Steffen Hansen wrote:

> Tak for det... Det hjalp mig en lillesmule, men det er dog ikke en særlig
> dybdegående sammenligning. Bl.a. står der NA ud for nokiaens ringetoner.
> Hvad skal man med en telefon uden ringetoner? ;):)

NA = Not Applicable. No data available
men kan findes på www.nokia.dk og www.sonyericsson.com/dk
/th

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 06-06-03 19:10

Hvor kan man få 310`eren til 99 m/sonofon??

/KK

Fra : Niels Højdahl

Dato : 06-06-03 23:18

Du kan vist kun få den til henholdsvis 99,- og 49,- med Telia Express
hos Netget.dk og telekaeden.dk

Telia Express sux imho !

/niller, aalborg

Fra : Steffen Hansen

Dato : 07-06-03 10:48

"Niels Højdahl" <hoejdahl@tdcadsl.dk> wrote in message
> Du kan vist kun få den til henholdsvis 99,- og 49,- med Telia Express
> hos Netget.dk og telekaeden.dk

Ja det er vidst rigtigt.... gider ikke lige til at tjekke det, men jeg _har_
vidst kommet til at rode lidt rundt i alle udbyderne :)

> Telia Express sux imho !

Ja korrekt.

> /niller, aalborg

/Steffen

Fra : Henrik

Dato : 07-06-03 02:17

Nokia 5100 til 1300.- u/abonnement
Hvor kan den købes til den pris så vil jeg gerne have en ?

Fra : Kim Simonsen

Dato : 07-06-03 14:07

"Henrik" <mennefjernes@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Nokia 5100 til 1300.- u/abonnement
> Hvor kan den købes til den pris så vil jeg gerne have en ?

Hæ Hæ.. Hvis du er hurtig kan den fås til 1250,- hos Teleimport.dk Men ved
nu ikke rigtigt om det er en god idé!

Med Venlig Hilsen Kim

Fra : Michael

Dato : 08-06-03 05:36

Jeg har fortrudt mit køb af en T310 d. 03-06-03
Den er billig tilsalg. Kom med et bud.

Michael

Fra : silla5

Dato : 11-06-03 17:15

"Michael" skrev d. 08-06-03 05:36 dette indlæg :

> Jeg har fortrudt mit køb af en T310 d. 03-06-03
> Den er billig tilsalg. Kom med et bud.
>
> --
> Mvh
> Michael

Heysa!

Øhh.. hvor meget skal du have for den t310..?

Og hvilket abonnement er det med..?

Mvh Nina

http://www.kandu.dk/

Fra : Langtofte

Dato : 04-08-03 22:08

jeg vil gerne give et par hundrede, er der radio med, det har jeg set et
par steder.
få fat i mig på langtofte@hotmail.com, er også på messenger

http://www.kandu.dk/