6610 operatør logo?
Fra : Rander

Dato : 06-06-03 17:15

Sådan noget som operatør-logoer, hvordan fungerer det på en Nokia 6610?

I Oxygene, når jeg går ind under "Logos", får jeg en tegneflade på 128*128
pixels op - men så stort kan et operatør-logo vel ikke være, eller...?

Kan man lave et logo med farver?

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Bestyrerens bukser revnet grundet en kraftig vind -
der ødelagde butiksrude. (Skadesanmeldelse)

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 07-06-03 15:32

Hej Lars :)

"Rander" <lrNOSPAM@rander.dk> skrev i en meddelelse
> Sådan noget som operatør-logoer, hvordan fungerer det på en Nokia 6610?

Det fungere som på de fleste andre nokia-telefoner - du kan hente et
operatør-logo ind så der kommer et logo istedet for operatørnavnet

> I Oxygene, når jeg går ind under "Logos", får jeg en tegneflade på 128*128
> pixels op - men så stort kan et operatør-logo vel ikke være, eller...?

Det er fordi man udover et logo, kan lave en baggrund - der er noget
flottere og sikkert også mere farverig end et operatørlogo. For at få mest
glæde af baggrunden, kan du hente et blankt operatør-logo, sådan at kun dig
baggrundsbillede vises på skærmen (samt status)

> Kan man lave et logo med farver?
Det tror jeg, men tør ikke sige det.

Kig i øvrigt på din "gamle arbejdsplads" ( ) under www.eaid.dk/mobil for
at finde en uploader, hvor du kan hente billeder op til din telefon gratis.
Der er også et link til det blanke operatør-logo et sted.

-Peter