32 K Kort
Fra : Fuzzbox

Dato : 06-06-03 15:56

Hej Allesammen

Der skulle vel ikke være en her der kan fortælle om hvor
mange SMS beskeder der kan ligge på et 32 K sim kort?

Mvh
Fuzzbox

Fra : Christian Poulsen

Dato : 06-06-03 16:09

> Der skulle vel ikke være en her der kan fortælle om hvor
> mange SMS beskeder der kan ligge på et 32 K sim kort?

Svjh 30.

Fra : Fuzzbox

Dato : 06-06-03 16:09

> Svjh 30.

Ok, mange tak for svaret

Mvh Fuzzbox

Fra : Helmut Lotti

Dato : 06-06-03 16:16

"Fuzzbox" <fuzzbox@lviv9789.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der skulle vel ikke være en her der kan fortælle om hvor
> mange SMS beskeder der kan ligge på et 32 K sim kort?

Afhænger helt af, hvor mange kontakter du har gemt på simkortet!

Med venlig hilsen

Helmut Lotti

Fra : Fuzzbox

Dato : 06-06-03 16:46

> Afhænger helt af, hvor mange kontakter du har gemt på simkortet!

jeg gemmer ikke nogen kontakter på kortet, mener du så
at der vil være plads til flere beskeder?

Mvh Fuzzbox

Fra : Christian Poulsen

Dato : 06-06-03 20:03

> jeg gemmer ikke nogen kontakter på kortet, mener du så
> at der vil være plads til flere beskeder?

Han tager fejl. Jeg er endnu aldrig stødt på SIM-kort der deler pladser
med kontakter og beskeder.

Fra : Georg

Dato : 09-06-03 18:34

Ikke korrekt. Sim hukommelsen er både til kontakter og SMSer

Fra : Christian Poulsen

Dato : 09-06-03 21:30

> Ikke korrekt. Sim hukommelsen er både til kontakter og SMSer

Ja, korrekt. Men den hukommelse er ikke en shared-memory. Og det er det
jeg mener. Så er det hvert i fald helt nye kort.

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 09-06-03 20:40

On Fri, 6 Jun 2003 21:02:43 +0200, "Christian Poulsen" <deep@get2net.dk>
wrote:

>Han tager fejl. Jeg er endnu aldrig stødt på SIM-kort der deler pladser
>med kontakter og beskeder.

På mit SIM-kort kan der lagres kontakter. Afprøvet med både N6210,
N6510, N7110 og N7650.
Så han tager ikke fejl.

--
Michael Pilgaard,
Aalborg

Fra : Christian Poulsen

Dato : 09-06-03 21:32

> På mit SIM-kort kan der lagres kontakter. Afprøvet med både N6210,
> N6510, N7110 og N7650.
> Så han tager ikke fejl.

Ja selvfølgelig kan der lagres kontakter. Men han får jo ikke mere plads
til beskeder, hvis han sletter sine kontakter. Den deler jo ikke i mellem
beskeder og kontakter. Der en hukommelse til HVER.

Ellers er det hvert i fald spritnye SIM-kort. Og så ville jeg gerne vide
hvilken udbyder der tilbyder dem?