GTA Hakker
Fra : Carsten Pedersen

Dato : 06-06-03 15:05

Hej,

Jeg har det problem at GTA (Det første i serien) hakker og lyden knaser,
uanset hvilken opløsning Jeg vælger.
Nogen løsning?

P4-1800
256MB DDR
MSI-845 Ultra bundkort
SB Live! Value lydkort
Geforce2 MX/400 Grafik
Seagate 40GB HDD
Windows XP Prod DK

Fra : permann

Dato : 06-06-03 15:54

"Carsten Pedersen" skrev d. 06-06-03 15:05 dette indlæg :
> Hej,
>
> Jeg har det problem at GTA (Det første i serien) hakker og lyden
knaser,
> uanset hvilken opløsning Jeg vælger.
> Nogen løsning?
>
> P4-1800
> 256MB DDR
> MSI-845 Ultra bundkort
> SB Live! Value lydkort
> Geforce2 MX/400 Grafik
> Seagate 40GB HDD
> Windows XP Prod DK
>
> Hej Carsten

Er det et onbord lydkort du har, så kan det godt være det
der er prpblemet

peroglisbeth

http://www.kandu.dk/

Fra : /Ole

Dato : 06-06-03 16:14

Dit onbordlydkort kan godt være problemet, men med den maskine, ville jeg da
nok også lige tænke lidt på et større grafikkort, det er ikke ligefrem
overkill, det, du har nu.

/Ole

Fra : Martin Petersen

Dato : 06-06-03 16:32

/Ole (ole_ryo@mail1.FJERNDETTEstofanet.dk) skrev følgende:
> Dit onbordlydkort kan godt være problemet, men med den maskine, ville
> jeg da nok også lige tænke lidt på et større grafikkort, det er ikke
> ligefrem overkill, det, du har nu.

Det er da ligegyldigt til det spil....

--
Martin Petersen

Fjern "FJERN" ved privat svar...

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 06-06-03 16:46

/Ole wrote:
> Dit onbordlydkort kan godt være problemet, men med den maskine, ville
> jeg da nok også lige tænke lidt på et større grafikkort, det er ikke
> ligefrem overkill, det, du har nu.

Hvor står der noget om et onboard lydkort?

Prøv at flytte lydkortet ned i den nederste PCI slot.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Kristian Nejsum

Dato : 06-06-03 19:15

Måske kan spillet ikke rigtig lide XP? Har du prøvet at lege med
indstillinger for kompatibilitetstilstand?

Mvh. Kristian Nejsum

Fra : MaRk

Dato : 07-06-03 14:46

"Carsten Pedersen" <refreXXX@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Jeg har det problem at GTA (Det første i serien) hakker og lyden knaser,
> uanset hvilken opløsning Jeg vælger.
> Nogen løsning?

Det hakkede også på min bærbare i xp, det var dog en 300mhz, 64mb ram osv..
meeen det burde kunne klare gta, det kørte perfekt i win 2000 pro.