Blank logo til 3510i med TDC mobil abonnem~
Fra : Henrik Absalon

Dato : 06-06-03 09:35

Hejsa

Hvor finder jeg et blank logo til en 3510i med TDC mobil abonnement ?

Kan jeg eventuelt selv lave et og ligge det over med et datakabel ?

Eller er der en der har et liggende som kan sende det til min Pc eller mobil
?

Mvh. Henrik

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 06-06-03 10:26

http://www.victorynet.de/wap/betriberlogos.wml <-- med WAP

> Kan jeg eventuelt selv lave et og ligge det over med et datakabel ?
>
> Eller er der en der har et liggende som kan sende det til min Pc eller
mobil

Det kan man sikkert os godt...

Fra : Henrik Absalon

Dato : 06-06-03 10:36

Jeg har prøvet at være inde på denne wap side og hente logoet, men min
telefon vil ikke gemme det ?

Henrik

Fra : Th Frydensberg

Dato : 06-06-03 10:54

Henrik Absalon wrote:

> Hejsa
>
> Hvor finder jeg et blank logo til en 3510i med TDC mobil abonnement ?
prøv at tast
På en nyere Nokia-telefon :3310 og 3330 kan du taste for at slette logo

*#OPR0LOGO#

altså :

*#67705646#

Fra : -= T Rex - 6400 =-

Dato : 06-06-03 11:30

Hvor finder i alle de koder, det er jo ikke lige noget Nokia kender noget
til "officielt"

/T Rex

Fra : Henrik Absalon

Dato : 06-06-03 12:00

Jeg kan ikke få denne kode til at virke på min 3510i, er der andre der har
fået den til at virke ?

Henrik

Fra : Nille

Dato : 23-06-03 15:18

Jeg kan heller ikke få den til at virke, og jeg har osse en Nokia 3510i

Fra : majbritt05

Dato : 06-06-03 16:44

Hej.

www.12send.dk kan du købe et blankt logo til 2kr.