Jeg har mistet overblikket...
Fra : Palle Jensen

Dato : 06-06-03 09:27

Har lyst til at gå ned og smide et game i kurven hos den lokale game
pusher... Men jeg har ikke fulgt med på spil scenen i rum tid...

Hvad er lækkert oppe i tiden hvad angår

1)Action games? (Som UT, CS o.l....)

2)Race car games.. NFS agtige games..

Evt. andre skægge games der er værd at tjekke ud?

--
Palle Jensen

Fra : JH

Dato : 06-06-03 09:46

Palle Jensen wrote:
> [...]
>
> 1)Action games? (Som UT, CS o.l....)
>
> 2)Race car games.. NFS agtige games..
>
> Evt. andre skægge games der er værd at tjekke ud?

Du kunne evt få lidt inspiration her:
www.spilzonen.dk
www.gamesector.dk

Vh JH

Fra : Palle Jensen

Dato : 06-06-03 10:03

On 06 jun 2003, JH wrote something like this :

> Du kunne evt få lidt inspiration her:
> www.spilzonen.dk
> www.gamesector.dk

Takker.. (Ser lidt slunkent ud

--
Palle Jensen

Fra : JH

Dato : 06-06-03 10:10

Palle Jensen wrote:

> Takker.. (Ser lidt slunkent ud

Ja, der er ikke det helt store pt.
Kom til at tænke på:
Hvad med Enter the Matrix?

Du kunne forresten også kigge her:
www.gamerankings.com

JH

Fra : Palle Jensen

Dato : 06-06-03 10:35

On 06 jun 2003, JH wrote something like this :

> Hvad med Enter the Matrix?

Godt bud! Den kigger jeg på.

--
Palle Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-03 11:49

>Godt bud! Den kigger jeg på.

Så bør man nok lige nævne, at det har fået temmelig dårlig kritik. PC
versionen skulle være horribel. Har dog ikke selv prøvet det.

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : Jacob Riis

Dato : 06-06-03 11:55

<Claus Nielsen> skrev i en meddelelse

> Så bør man nok lige nævne, at det har fået temmelig dårlig kritik. PC
> versionen skulle være horribel. Har dog ikke selv prøvet det.
>
> Mvh, Claus
> --

Jeg har hørt at dem der står bag spillet ikke har udleveret spil til
computerblade som de plejer at gøre. I stedet satser de på med en massiv
markedsføringskampagne at få lokket folk til at købe spillet inden de
opdager hvor dårligt det er.

--
Jacob

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 06-06-03 12:04

Jacob Riis wrote:

[Enter The Matrix]

> [...]
> computerblade som de plejer at gøre. I stedet satser de på med en
> massiv markedsføringskampagne at få lokket folk til at købe spillet

*LOL* det er sikkert ikke første gang i branchens historie det sker.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 06-06-03 10:24

> [...]
>
> 1)Action games? (Som UT, CS o.l....)
>
> 2)Race car games.. NFS agtige games..
>
> Evt. andre skægge games der er værd at tjekke ud?

Nu ved jeg ikke om den er gammel nok til at du har hørt om den, men GTA Vice
City har da været et af de spil de fleste herinde har synes rigtigt godt om,
den får i hvert fald lige en anbefaling her fra

Fra : Palle Jensen

Dato : 06-06-03 10:34

On 06 jun 2003, Peter Sepstrup wrote something like this :

> Nu ved jeg ikke om den er gammel nok til at du har hørt om den,
> men GTA Vice City har da været et af de spil de fleste herinde
> har synes rigtigt godt om, den får i hvert fald lige en
> anbefaling her fra

Det ville jeg rigtigt gerne spille, men jeg mistede koncentrationen i
GTA III, og har ikke gennemført sidste ø. Det ville jeg gerne inden
Vice City

--
Palle Jensen

Fra : Robert Eriksen

Dato : 06-06-03 12:56

Palle Jensen wrote:

> Det ville jeg rigtigt gerne spille, men jeg mistede koncentrationen i
> GTA III, og har ikke gennemført sidste ø. Det ville jeg gerne inden
> Vice City

Hvad skal du så også med et nyt spil?

Men også en Vice City anbefaling herfra. Ikke mindst da non-mission
spiltimerne er væsentlig mere underholdende i Vice City end i GTA3.

Og så få du jo det hele på én gang: Køre, flyve og action-spil.
Jamen det er jo hele 3 ting på en gang. Det går virkelig ikke.
Jo det gør

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-03 11:54

>Hvad er lækkert oppe i tiden hvad angår
>
>1)Action games? (Som UT, CS o.l....)

Hmm? Hvad med Wolfenstein: Enemy Territory? Det er godt nok kun
multiplayer, men til gengæld er det gratis. Kræver godt nok at du lige
downloader 260 Mb. F.eks. herfra:

<http://www.dailyrush.dk/files/modifications/265/>

Mvh, Claus

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 06-06-03 15:32

> Hmm? Hvad med Wolfenstein: Enemy Territory? Det er godt nok kun
> multiplayer, men til gengæld er det gratis. Kræver godt nok at du lige
> [...]

Hvaaaaaaaaadddd!!!!! hvorfor er der aldrig nogen der har fortalt mig om det
spil ?? det er jo kanon fedt

tak claus

Fra : Henrik

Dato : 06-06-03 23:06

"Palle Jensen" <spam_mirror@invalid.invalid> wrote in message
> Har lyst til at gå ned og smide et game i kurven hos den lokale game
> pusher... Men jeg har ikke fulgt med på spil scenen i rum tid...
>
> Hvad er lækkert oppe i tiden hvad angår
>
> 1)Action games? (Som UT, CS o.l....)

Måske lidt gamle, men Mohaa, RTCW og Sof2 har jeg brugt mange timer på, og
de skulle vel også være til at betale i dag.

> 2)Race car games.. NFS agtige games..

Det er noget tyndt hvad der bliver spyttet ud af bilspil til pc'en, men
Colin Mcrae 3 må nok være det bedste bud på et kommende godt bilspil, og
måske Midnight Club II fra Rockstar.

GTA Vice City er dog det eneste spil min pc arbejder med pt.

Mvh
Henrik

Fra : LazyJones

Dato : 08-06-03 10:26

"Palle Jensen" <spam_mirror@invalid.invalid> wrote in message

> 1)Action games? (Som UT, CS o.l....)

Battlefield 1942

> Evt. andre skægge games der er værd at tjekke ud?

Nu ved jeg hverken hvor længe du har været 'på landet',
eller om du er til den slags, men Neverwinter Nights er
alle pengene værd. Især når det fås til ned omkring to
hundredelapper...

/ Thomas Hejl Pilgaard | <lazyjones@tdcspace.ns.dk> \ __~@
/ Susåvej 5 - 4700 Næstved | Slet ".ns" for at maile mig \ ¸_`\<,_
\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯/¯¯¯¯¯(*)/ (*)
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯ ¯

Fra : Sp@cey

Dato : 08-06-03 15:49

"Palle Jensen" <spam_mirror@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> Har lyst til at gå ned og smide et game i kurven hos den lokale game
> pusher... Men jeg har ikke fulgt med på spil scenen i rum tid...
>
> Hvad er lækkert oppe i tiden hvad angår
>
> 1)Action games? (Som UT, CS o.l....)

Jamen så må et spil som No One Lives Forever 2 da lige være noget. Det er
simpelthen det fedeste grafik jeg længe har set på en Pc, og så er det jo et
fedt spil med humor oven i.

> 2)Race car games.. NFS agtige games..

Der er jeg med på Vice city genialt gameplay og dejligt soundtrack
Sp@cey

"Before you open your mouth to speak, please make sure it's an improvement
upon the silence."