Katte og skovflåter
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 06-06-03 10:09

Hej

Jeg gik tur den anden dag og pludeselig stod der en særdeles stor rød
hankat og puttede sig ind til mine ben. Nu må vi ikke have dyr hvor vi
bor og jeg saaavner det, så jeg satte mig naturligvis ned og snakkede
med ham, når han nu så gerne ville.

Han var spækfyldt af små sår, men sådan er det vel at være udehankat.
Velnæret var han i hvert fald. Men han havde også en masse skovflåter,
deriblandt den største jeg nogensinde har set, og jeg har set ret
mange. Jeg bliver selv overfaldet, så snart der er en i nærheden.

Af ren refleks fjernede jeg skovflåterne mens jeg sad og nussede ham,
han havde ikke det fjerneste imod det, spandt bare og syntes det var
dejligt at blive rørt ved.

Men gjorde jeg nu noget galt? Fjerner man skovflåter på katte ligesom
man gør ved hunde?

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig overnatning i Nordjylland
http://www.bierstedjuletraeshandel.dk, æresporte og gran

Fra : Pia J

Dato : 06-06-03 10:11

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> wrote in message

> Men gjorde jeg nu noget galt? Fjerner man skovflåter på katte ligesom
> man gør ved hunde?

jada.

:Pia