ECS K7SA5 Rev 1.0 +T-bred CPU
Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 06-06-03 13:49

Nu prøver jeg lige igen, da jeg godt har set det været oppe og vende i
gruppen før.
Er der nogen der har fået et K7SA5 rev 1.0 til at virke med de nye T-bred
cpu'er.
Det er vigtigt at det er rev 1.0 vi snakker om, for en ny udgave at kortet
(rev 3.1) som jeg har købt i dag (dog ikke til mig selv), understøtter fint
disse cpu'er.
Jeg har nemlig selv K7SA5 kortet købt 1/5 2002 og det er rev 1. Og jeg har
ikke mulighed for at afprøve en sådan t-bred cpu før jeg køber den.
Og jeg har nyeste bios, så det er ikke det der skal holde kortet tilbage.
Så hvis der er nogen der kører med en t-bred 2000-> +XP på dette kort rev,
1.0 vil jeg meget gerne vide det :)

--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : Leony

Dato : 06-06-03 14:54

"Bjarke Ravn-Jonsen" <usenet@mandril.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det er vigtigt at det er rev 1.0 vi snakker om, for en ny udgave at
> kortet (rev 3.1) som jeg har købt i dag (dog ikke til mig selv),

I følge deres CPU support tabel, så gør understøttelsen ingen forskel om
det er rev 1.0 eller rev 3.1
http://www.ecs.com.tw/support/techcpu/athlonxp.htm

Vil dog lige understrege at jeg ikke har prøvet en T-Bred i et K7S5A
(kommer nok heller aldrig til det), men udelukkende holder mig til ECS'
oplysninger - hvis man ikke kan stole på dem, hvad skal man så stole på.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 06-06-03 17:07

In news:c11Ea.7298$Jp3.295517@news010.worldonline.dk ,
Leony <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> typed:

> I følge deres CPU support tabel, så gør understøttelsen ingen forskel
> om det er rev 1.0 eller rev 3.1
> http://www.ecs.com.tw/support/techcpu/athlonxp.htm

Ja det ser da sådan ud....(?)

> [...]
> (kommer nok heller aldrig til det), men udelukkende holder mig til
> ECS' oplysninger - hvis man ikke kan stole på dem, hvad skal man så

Det kan du have ret i ! Og tror du det er sådan, at hvis en T-bred 2000+
virker ved en evt test (sådan kan jeg _måske_ komme til at låne) så vil en
2400+ /2600+ også virke (Sådan en jeg nemlig regner med at købe, hvis det
var..)
--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk

Fra : Kim Hansen

Dato : 06-06-03 22:26

Jeg har en xp2000 T-bred i et rev 1.0 og det køre helt fint uden nogle
problemmer..

Mvh Kim

Fra : Leony

Dato : 07-06-03 17:32

"Bjarke Ravn-Jonsen" <usenet@mandril.dk> skrev i en meddelelse

Man skal aldrig sige aldrig. Nu har jeg fået et K7S5A, ved dog ikke om
det virker endnu.

> [...]
> 2000+ virker ved en evt test (sådan kan jeg _måske_ komme til at
> låne) så vil en 2400+ /2600+ også virke (Sådan en jeg nemlig regner

Man kan ikke regne med det, men Kim kører med en 2000+ og i følge ECS,
så skulle boardet understøtte op til 2600+, så mon ikke.