N7250i, SE610i S SHG-S300 eller?
Fra : Michael Andersen

Dato : 06-06-03 08:22

Jeg står og skal købe ny mobil indefor de næste 2 måneder og jeg et par
stykker
som er blandt mine favoritter!

Men hvilken er hotteste

Jeg mener, at SE 610 er langt foran N7250, men designmæssig er den ikke så
smart. N7250 den har jo bare sit navn. Teknologien er jo hverken den nyeste
eller bedste, men Nokia er jo Nokia og det er OK. Samsung SHG-S300 blev
nærmest rost til skyerne i Telmore Mobile Update, men den har antenne og
batteriet holder ikke så lang tid!

Tilsidst kommer også den lille mega fede Siemens, som er så vild sej. Jeg
fatter ikke hvordan de kan lave dem så små og den har næsten alt! Den er
lidt svær at skrive sms´er på, men den vel en vane-sag.
Siemens kommer med flere nye modeller og de har lovet at i efteråret kommer
der endnu en model som skulle sparke røv og det er altså efter SX1.

På forhånd tak

Michael

Fra : FatPete

Dato : 06-06-03 09:04

Jeg ville nok vælge SE T610'eren! Jeg synes det er den klart fedeste!
Displayet kan vise over 65000 farver mod nokia og siemens 4096!... Men det
bedste display sidder nok på samsungen, som så vidt jeg husker har TFT
skærm... Hvilket, som du også siger selv, går ud over batteri tiden... skal
måske lige sige at selv om der kun er 4096 farver på 7250, ser det stadig
udmærket ud imho...

En anden ting du skal tage op til overvejelse, er at kun to af telefonerne
har indbygget kamera (N7250 og SE T610). Så hvis det er noget du vægter højt
bør du nok vælge en af dem... så er du fri for at købe et ved siden af som
skal klipses på! lidt u-handigt!

Hvis det derimod er designet du går efter skal du nok vælge SL55 (Jeg går
udfra det er den siemens du snakker om). Den er ultra lille, og har, efter
min mening, det FEDESTE design! :) synes også at samsungen ser fed ud! Du
nævner at den har antenne... lidt irriterende, men den er jo stadig meget
lille trods antennen! :)

Samsungen har dog ik MMS! men hvis du er ligeglad med MMS gør det jo ik så
meget... Hvis du vil ha bluetooth, skal du vælge T610, da det er den eneste
af de nævnte som har det... T610 har i det hele taget flest funktioner.

Jeg ku skrive mere om telefonerne, men af rent dovenskab stopper jeg her!
:-/ Hvis du vil vide mere kan kigge ind på www.esato.com hvor du kan
sammenligne telefonerne!

-Pede-