officeconnect wireless cable/dsl gateway!?
Fra : Mark Urup

Dato : 06-06-03 01:23

Jeg bruger et kabelmodem til at komme på nettet med, men nogle gange (ret
tit) skal modemet genstartes, dette skal gøres via modemets web interface
(192.168.100.1), men eftersom det sidder på gatewayens WAN side er det ikke
så ligetil. Internt er iper'ne fordelt med DHCP (192.168.1.X).

Er der nogen der ved hvordan man kan komme i kontakt med modemet, igennem
gatewayen (ved at lave en eller anden form for ip route), altså uden at
skulle sætte en computer direkte til modemet HVER gang?

Understøttet den overhovedet en sådan feature?

mvh.
Mark U

Fra : jens

Dato : 06-06-03 05:26

"Mark Urup" <mu@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der ved hvordan man kan komme i kontakt med modemet, igennem
> gatewayen (ved at lave en eller anden form for ip route), altså uden at
> skulle sætte en computer direkte til modemet HVER gang?

Aktiver Rip, hvis den findes i routeren. (sikkert under "routning" hvis den
har sådan et punkt)

> Understøttet den overhovedet en sådan feature?

Hvis den har rip kan den.

Mvh jens