Live for speed cheat ?
Fra : Jonas Jacobsen

Dato : 05-06-03 20:03

Hej gutter

Er der ikke nogen som har en form for cheat til dette spil ?

Hilsen Jones

Fra : Martin Petersen

Dato : 05-06-03 21:02

Jonas Jacobsen (topholt@tdcadsl.dk) skrev følgende:
> Hej gutter
>
> Er der ikke nogen som har en form for cheat til dette spil ?

Hvad vil du opnå med det?

Øv dig....

--
Martin Petersen

Fjern "FJERN" ved privat svar...

Fra : Jonas Jacobsen

Dato : 05-06-03 22:15

"Martin Petersen" <knopfisk@[FJERN]vvs.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad vil du opnå med det?
>
> Øv dig....

Halo det er jo for at prøve at køre de fede biler i steder for den shitty
bil man starter med.....desuden spiller jeg aldrig online.

Fra : Karsten Borchers

Dato : 06-06-03 00:46

Nå, det er 'kun' sådan en cheat, var lige ved at ryge op af stolen :)
Men, du behøver ikke en cheat. Credits er lettjente. Det tager måske en
time, så er de låst op. Kør løb mod AI, fuldt felt, og om muligt på højeste
sværhedsgrad. En sejr giver godt i kassen (mener det er 50).

/ Borchers

Fra : Søren

Dato : 05-06-03 21:24

"Jonas Jacobsen" <topholt@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gutter
>
> Er der ikke nogen som har en form for cheat til dette spil ?

Hva vil du opnå? Totalt dårligt at folk vil snyde i online spil. Det er
sådan nogle typer der ødelægger den slags spil fordi de vil snyde sig bedre
end de er.

Venligst

Fra : Rene Juulsgård

Dato : 05-06-03 22:24

Hallo Søren.
Han skriver jo lige han ikke spiller online sååå, hvad er det lige problemet
er???

Fra : Søren

Dato : 06-06-03 13:58

"Rene Juulsgård" <lisa@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hallo Søren.
> Han skriver jo lige han ikke spiller online sååå, hvad er det lige
problemet
> er???

Jamen nu ligger landet sådan, at hans svar med at han ikke spillede online,
først kom senere her så luk røven!!

Venligst

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 07-06-03 19:36

"Søren" <Nospam@Hotskod.com> wrote in message
> Jamen nu ligger landet sådan, at hans svar med at han ikke spillede
online,
> først kom senere her så luk røven!!
Hvad med at fald ned og klap lige hesten, hvis du havde læst hele tråden
inden du svarede så kunne du have set det er single player cheat. Der er kun
2 timers forskel på hans 2 indlæg, hvor der fra hans sidste og din er ca .
15 timer. Så du har da haft rig mulighed for at tjekke begge hans indlæg
inden du svarede. også meget modent at svare "Luk røven" det er hvad man
forventer af børn/teens :D Frem for at tage det til efterretning at læse
hele tråden inden man svare.

Hygge

AngelFire