Emil og Luna :O)
Fra : trine

Dato : 28-03-01 18:34

Så skulle der være billeder af mine vidundere

Fra : trine

Dato : 28-03-01 18:38

øøøøhh på dk.binaer selvfølgelig *SS*

Fra : Gitte Jæger Lock

Dato : 28-03-01 18:58

Under hvilken header...jeg kan ikke finde det (vil også gerne se
vidunderne)
- Gitte

Fra : trine

Dato : 28-03-01 19:03

sæføli *GG* de ligger under Emil og Luna....

Fra : Gitte Jæger Lock

Dato : 28-03-01 20:11

øv,øv,øv...jeg kan stadig ikke finde dem ... hverken via søgefunktion
eller ved total nærlæsning af samtlige headere (og der er mange...).
-Gitte

Fra : Camilla Scharff

Dato : 28-03-01 20:20

Hej Gitte

De er postet d.d. kl. 19.31 - og tråden hedder altså Emil og Luna - jeg har
lige været inde og kigge... Søde misser *s*
Det kan være din ISP, der ikke er sååå hurtig med opdateringen...

Mvh. Camilla
www.burmese.dk
Killinger født den 4. marts 2001!

Gitte Jæger Lock <gjlo98@hum.auc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3AC23758.A2B97240@hum.auc.dk...

Fra : trine

Dato : 28-03-01 22:20

jeg har sendt dem på mailen til dig istedet plus et par ekstra *SS*

Fra : Gitte Jæger Lock

Dato : 28-03-01 23:21

Hejsa
Tusind tak for billederne - binaer fungerer åbenbart ikke hos os i
øjeblikket. Hvor er de søde og smukke!! Hvad er den yngste dog for een? -
Sikken farve og sikke nogle øjne!!!
- Gitte

Fra : trine

Dato : 29-03-01 09:38

Hej Gitte

Tak for komplimenterne jeg synes selv at hun er en rigtig whiskas kat..
Hun er skam en helt alm huskat...

Fra : Grit Wessel

Dato : 29-03-01 06:41

> jeg har sendt dem på mailen til dig istedet plus et par ekstra *SS*

Os mig! Os mig!
Jeg kan heller ikke se dem, min newsserver har ikke dk.binaer
MVH Grit

--
Grit Wessel
Ginkgo Norske Skovkatte

Fra : trine

Dato : 29-03-01 09:39

Selvfølgelig skal du heller ikke snydes...*GG* de kommer på din mail...

- Trine

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 30-03-01 21:01

> Selvfølgelig skal du heller ikke snydes...*GG* de kommer på din mail...
>
> - Trine
>
> "Grit Wessel" <wessel@mailme.dk> skrev i en meddelelse

Slutter mig til plageånderne *G* Jeg vil da oz gerne se de dejlige darlinger

Mvh
Joan

Fra : trine

Dato : 31-03-01 12:50

Thi hi...du får dem på mail hurtigst muligt...

Ps jeg vil da også gerne nogle billeder af jeres katte på mail???

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 31-03-01 14:00

> Thi hi...du får dem på mail hurtigst muligt...
>
> Ps jeg vil da også gerne nogle billeder af jeres katte på mail???

Hej Trine

1000 tak for billederne Hvor er de dejlige.

Skal se om Neomissen ikke snart, kan komme på nettet

Hilsen
Joan

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 28-03-01 21:09

nåe de er sødde..;))

--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa

Fra : trine

Dato : 28-03-01 22:13

tak for alle de søde ord....
jeg synes jo selv at de er verdens bedste

Fra : Fie & Christian

Dato : 29-03-01 09:34

Aj, hvor er de altså smukke! Hvor gammel er Luna? Man får bare sådan en lyst
til at få killinger i huset igen, når man ser sådan nogle
billeder............mon man skulle aflægge Inge's kattehjem et besøg
igen?...........må nok hellere lade være!

Hilsen
Fie, Tilde og Tulle

Fra : trine

Dato : 29-03-01 09:52

Hejsa med jer...

I skrivende stund er Luna 3½ mdr gammel og Emil 6 mdr...dvs begge nogle
rigtige ballademagere jeg har købt Emil på Inge´s, da han kun var 5 uger
gammel og Luna har jeg købt gennem den blå avis, da hun var 12 uger.

- Trine

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 29-03-01 11:01

Men lige en melding... om binaer

Sunsite har droppet hele det binaere hiraki for almindelige mennesker...
Der er noget med at TDC også har planer om det

Men jeg tilbyder mig gerne som formidler af billeder til dk.binaer, det er
ikke ekstra bøvl for mig, fordi jeg sidder på en fast "hurtig" opkobling..
Så hvis i vil have hjælp i den retning så skal i bare sende billederne
(helst ikke mere en 2 - 3 stk el max 500 kb ad gangen) med den tekst som
ønskes som header mm til min mail adr
misbams@edb.dk så sørger jeg for (som regel inden for en dag) at videresende
dem så "alle" kan få glæde af dem ;))

--