Mobilt internet med HSCSD
Fra : Ulrich Sørensen

Dato : 05-06-03 16:51

Hej gruppe

Jeg har sat den bærbare op så jeg kan komme på nettet gennem min T39m. Det
virker også fint med 9,6 kbps, men selvom jeg har HSCSD ved Telmore så kan
jeg ikke køre hurtigere end 9,6 kbps. Jeg ringer op til TDC på 21210000. Når
jeg ringer op med 28,8 kbps får jeg en fejl 678 i Windows. Noget med at et
modem eller en anden enhed ikke basvarede opkaldet. Nogen idé om hvad der
kan være galt?

Med venlig hilsen,

Ulrich

Fra : Robinson

Dato : 05-06-03 17:10

Fra : Christian Poulsen

Dato : 05-06-03 19:04

> Du skal ændre hastigheden i Modem options på din PC.

Jeg vde ikke hvordan du løser dit problem. Men når du får det til at
virke, så ved jeg hvordan du får mere hastighed på din forbindelse.

Som opkaldsnummer skal du i stedet benytte : *3121210000 .

Fra : Ulrich Sørensen

Dato : 05-06-03 22:01

"Robinson" <jvinterhoj@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Mener jeg at jeg har gjort, men det virker ikke - det er jo det der er
problemet. Under opkaldsforbindelse -> Egenskaber -> Konfigurer er
modemprotpkol sat til V110 (28,8 GSM). Dette er max hastighed.
Indstillingerne under Kontrolpanel -> Ericsson Mobile Modem-instillinger er
28,8 og ISDN. Min initialiseringsstreng er +CBST=80,0,1;+CHSN=4,2,0,12 Den
bliver automatisk sat op når man ændrer Ericsson Mobile
Modem-instillingerne.

Glemte at sige får at telefonen ringer godt nok op, men det er ligesom at
den bliver afvist af serveren. Der går ca. 25-26 sek. så lægger den på.

Håber dette kan hjælpe.

Mvh. Ulrich

Fra : jec

Dato : 05-06-03 23:30

"Ulrich Sørensen" <ulrich.sorensenANTISPAM@mailme.dk> wrote in message

> [...]
> modemprotpkol sat til V110 (28,8 GSM). Dette er max hastighed.
> Indstillingerne under Kontrolpanel -> Ericsson Mobile Modem-instillinger

Virker det heller ikke hvis du vælger analog i stedet for ISDN?

Fra : Ulrich Sørensen

Dato : 07-06-03 14:00

"jec" <jesper@fastermail.com> skrev i en meddelelse
> "Ulrich Sørensen" <ulrich.sorensenANTISPAM@mailme.dk> wrote in message

> er
>
> Virker det heller ikke hvis du vælger analog i stedet for ISDN?

Nope samme fejl, desværre. Andre forslag?

Ulrich