Hvornår kommer Nokia 7250i?
Fra : Michael Andersen

Dato : 05-06-03 15:47

Hvornår kommer den nye 7250i til Danmark! Jeg står og skal købe en telefon
snart!

Fra : Christian Poulsen

Dato : 05-06-03 15:24

> Hvornår kommer den nye 7250i til Danmark! Jeg står og skal købe
> en telefon snart!

http://www.nokia.com/nokia/0,6771,27400,00.html

Planned in the 2nd quarter of 2003.

Fra : Th Frydensberg

Dato : 05-06-03 15:35

Michael Andersen wrote:

> Hvornår kommer den nye 7250i til Danmark! Jeg står og skal købe en telefon
> snart!
http://www.nokia.dk/phones/
er der ikke nogen 7250i på vej.........

Fra : JMo.

Dato : 05-06-03 15:47

Th Frydensberg <frydensberg@tdcadsl.dk> wrote in

> http://www.nokia.dk/phones/
> er der ikke nogen 7250i på vej.........

Nej, men hvis du kigger efter på forsiden af www.nokia.dk vil du se en
pressemeddelelse fra i går:

http://www.nokia.dk/about/press/nmp.php?id=733380

Her skriver de: "Leveringen af Nokia 7250i forventes at begynde i juni
2003."

Fra : dj

Dato : 05-06-03 16:17

> [...]
>
> http://www.nokia.dk/about/press/nmp.php?id=733380
>
> Her skriver de: "Leveringen af Nokia 7250i forventes at begynde i juni

øv....har lige købt en 7250'er.....

.....kan man mon opgradere til i-modellen med software?

/Frank

Fra : JMo.

Dato : 05-06-03 16:53

"dj" <test@test.com> wrote in

> øv....har lige købt en 7250'er.....
>
> ....kan man mon opgradere til i-modellen med software?

Det tror jeg ikke - at dømme udfra de oplysninger der er på nokia.com er
forskellen stort set at der er mere RAM i i-modellen, hvorved de kan putte
en bedre browser i den.

Fra : Janus Olsen

Dato : 05-06-03 16:53

dj wrote:

> øv....har lige købt en 7250'er.....

Hej
rolig nu, på nokiasprog betyder juni jo til jul
MVH Janus Olsen