Bruce Springsteen billetter
Fra : zcully

Dato : 05-06-03 14:11

Der er netop blevet frigivet flere billetter til Springsteen koncerter i
parken.
De kan bestilles på www.billetmaskinen.dk. Men man skal nok have fart på. De
ryger snart!!!

/Zcully

(og nej jeg får ikke penge for at skrive det her. Ved bare at de er MEGET
efterspurgte billetterne)

Fra : Stampe

Dato : 05-06-03 19:57

Jeg kan på det varmeste anbefale at man investere i en billet *S* Efter 1
fremragende (Crystal Palace 27/5) og 2 usædvanligt gode (CP 26/5 og
Manchester 29/5) shows i England i sidste uge GLÆDER jeg mig til Parken. Men
først smutter jeg lige til Hamburg og efter Parken er det så Oslo og
Göteborg.

København billetter er _meget_ efterspurgte på fanbyttesiderne, så jeg har
ingen problemer haft med at bytte mig til det jeg skulle bruge.

Fra : zcully

Dato : 06-06-03 09:34

"Stampe" <nomail@tele.dk> wrote in message
> [...]
>
> København billetter er _meget_ efterspurgte på fanbyttesiderne, så jeg har
> ingen problemer haft med at bytte mig til det jeg skulle bruge.

Ok du går da helt amok med Springsteen koncerter!!
Jeg har kun set ham da han var i parken sidst og det husker jeg stadig som
det var igår. En af de bedste koncerter jeg nogensinde har været til (og jeg
har været til MANGE).

Hvor længe har han spillet de andre steder du nævner og pisker de en ligeså
heftig stemning op stadig?

/Zcully

Fra : Stampe

Dato : 06-06-03 20:43

> "Stampe" <nomail@tele.dk> wrote in message
> Men

> Ok du går da helt amok med Springsteen koncerter!!

For meget af noget godt er endnu bedre *G*

> [...]
> det var igår. En af de bedste koncerter jeg nogensinde har været til (og

Ditto her. Jeg er stor musikfan og har været til ufattelig mange koncerter
(incl 15 Roskilde Festivaler) siden min første - som var Springsteen i
Göteborg '85. Bedste show var faktisk ikke Bruce men derimod Prefab Sprout i
Pumpehuset i dec '92 - dvs indtil Bruce spillede i Berlin i 20. oktober
2002. Det var uforglemmeligt.

> Hvor længe har han spillet de andre steder du nævner og pisker de en
ligeså
> heftig stemning op stadig?

JA!

Detaljer:

London (Crystal Palace 2605):
1. The Rising
2. Lonesome Day
3. The Ties That Bind
4. My Love Will Not Let You Down
5. The Fuse
6. Empty Sky
7. You're Missing
8. Waiting On A Sunny Day
9. The Promised Land
10.Darlington County
11.Worlds Apart
12.Badlands
13.Out In The Street
14.Mary's Place
15.MEETING ACROSS THE RIVER
16.Jungleland
17.Into The Fire
18.Thunder Road

19.Bobby Jean
20.Ramrod
21.Born to Run
22.Seven Nights to Rock

23.My City of Ruins
24.Land of Hope and Dreams
25.Dancing in the Dark

Show started at 7.20 pm London time and ended exactly at 10.20 pm.

05/27/03, London, England, Crystal Palace Sports Ground (2nd night)

SET LIST:

1. Born in the USA ( acoustic )
2. The Rising
3. Lonesome Day
4. Candy's Room
5. Prove it all Night
6. Atlantic City
7. Empty Sky
8. You're Missing
9. Waiting on a Sunny Day
10.Sherry Darling
11.Worlds Apart
12.Badlands
13.She's the One
14.Mary's Place
15.Racing in the Street
16.Into the Fire
17.Thunder Road

18.Night
19.Ramrod
20.Born to Run
21.Detroit Medley
22.Seven Nights to Rock

23.My City of Ruins
24.Land of Hopes and Dreams
25.Dancing in the Dark

Show started at 7.25 pm and lasted until 10.20 pm GMT.

05/29/03 Manchester, England
Old Trafford Stafford Stadium

SET LIST:

1. Born In The U.S.A. (acoustic)
2. The Rising
3. Lonesome Day
4. Candy's Room
5. Prove It All Night
6. Darkness On The Edge Of Town
7. Empty Sky
8. You're Missing
9. Waiting On A Sunny Day
10.Two Hearts
11.Loose Ends
12.Worlds Apart
13.Badlands
14.Out in the Street
15.Mary's Place
16.Meeting Across the River
17.Jungleland
18.Into the Fire
19.Thunder Road

20.4th of July, Asbury Park (Sandy) tour premiere - by request
21.Bobby Jean
22.Ramrod
23.Born to Run
24.Seven Nights to Rock

25.My City of Ruins
26.Land of Hope and Dreams
27.Dancing in the Dark

The show started at 7.29 pm and ended at 10.34 pm.

Nyd Parken ))))