T310 unlocked og klar til brug for 669,- ?~
Fra : Mato

Dato : 05-06-03 12:39

Hejsa

En forhandler på nettet sælger en Ericsson T310 for 299 kroner med et
Sonofon Variant abonnement der er uopsigeligt i 6 måneder. Abonnementet
koster 45 kroner om måneden, oprettelsen er gratis.

Dvs:
Mobilen T310 : 299,-
6 måneders abonnement: 270,-
unlock : 100,-
--
ALT IALT: 669,- for NY og unlocked Ericsson T310

Har jeg misforstået noget, eller er det bare mega billigt for denne mobilos
?!?!?!

Mvh ANders

Fra : MaRk

Dato : 05-06-03 12:55

> Har jeg misforstået noget, eller er det bare mega billigt for denne
mobilos
> ?!?!?!

Nope, men jeg ville nu give de sidste 330 kroner og få den udens simlås og
abonnement.

Mvh
Mark

Fra : jec

Dato : 05-06-03 13:38

> Har jeg misforstået noget, eller er det bare mega billigt for denne
mobilos
> ?!?!?!

Købte en T300 med det gamle sonofon variant til 500 kr. Og så var den ikke
engang sim låst. Plus jeg satser lidt på at jeg bliver tvunget over på den
nye variant, så jeg kan opsige abb. inden de 6 måneder.

Fra : Lorentz

Dato : 05-06-03 14:34

Jeg har lige købt 310 hos getnet for 299 plus variant til 25 om måneden.
Jeg håber på at kunne opsige abonnementet pga. prisstigningen.
Telefonen var ikke simlåst.

Alt i alt:

en helt ny SE 310 for 299 kr.

Fra : Christian Poulsen

Dato : 05-06-03 15:23

> En forhandler på nettet sælger en Ericsson T310 for 299 kroner med et
> Sonofon Variant abonnement der er uopsigeligt i 6 måneder. Abonnementet

De SonyEricsson T310 som SONOFON har leveret til den nye Variant-
kampagne har _ikke_ været SIM-låst.

Fra : Mato

Dato : 05-06-03 19:10

> De SonyEricsson T310 som SONOFON har leveret til den nye Variant-
> kampagne har _ikke_ været SIM-låst.

Men mon ikke de sætter priserne op eller laver en eller anden snedig ting,
der sætter en stopper for dette "hul". For de taber jo penge!

Skal man skynde sig og køb mens chancen er der, eller hvad`?!

Mvh Anders

Fra : Christian Poulsen

Dato : 05-06-03 21:04

> Men mon ikke de sætter priserne op eller laver en eller anden snedig
> ting, der sætter en stopper for dette "hul". For de taber jo penge!

Nej.

> Skal man skynde sig og køb mens chancen er der, eller hvad`?!

Ja.