Capri (engelsk oversættelse)?
Fra : Lars

Dato : 05-06-03 12:23

Hej,

Hvad betyder/er "capri"? Det er til en oversættelse hvor en
prostitueret fortæller om sit "menukort", og her er "capri" et
punkt.

--
Lars,
<http://www.gaarde.org/acronyms/>

Fra : Per Moreau

Dato : 05-06-03 19:20

"Lars" <go_ahead..._spam_this_address@tlaloc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad betyder/er "capri"? Det er til en oversættelse hvor en
> prostitueret fortæller om sit "menukort", og her er "capri" et

Hmm, hun har vel en gammel Ford Capri holdende ude bagved og
tilbyder sex på bagsædet i den ? Du ved: 70´er style sex.
Nej
Det er nok bare et ord hun har påhittet til hendes menu kort
og Capri er så nok bare et andet ord for Cocktail.

Mvh
Per M.

Fra : Lars

Dato : 05-06-03 19:35

On Thu, 5 Jun 2003 20:20:08 +0200, "Per Moreau"
<gndsplitting@OHNOhotmail.com> wrote:

>Hmm, hun har vel en gammel Ford Capri holdende ude bagved og
>tilbyder sex på bagsædet i den ? Du ved: 70´er style sex.
>Nej

Tja, det var da et bud :)

>Det er nok bare et ord hun har påhittet til hendes menu kort
>og Capri er så nok bare et andet ord for Cocktail.

Det tror jeg ikke, jeg uddyber lige lidt. Der er flere
prostituerede, og de har så en liste med ja/nej ud for hvert
punkt, noget i stil med:

Kissing:      Yes
Body kissing:   Yes
Mutual french:   Yes
Oral or french:   Yes
Capri:      No
B&d:      Yes
etc.

Men listen er ikke nedskrevet så det kan godt staves anderledes
end "capri" eller for den sags skyld være noget helt andet der
blot lyder som "capri"

Fra : Per Moreau

Dato : 06-06-03 14:09

> [...]
>
> Men listen er ikke nedskrevet så det kan godt staves anderledes
> end "capri" eller for den sags skyld være noget helt andet der

Aha efter en lille rotation oppe i knolden kan det godt være Capri
som at der stod på listen.
Hvor ligger øen Capri: Italien
Hvad er Italiensk: Sex i armhulerne

Mvh
Per M.

Fra : Lars

Dato : 07-06-03 17:16

On Fri, 6 Jun 2003 15:08:59 +0200, "Per Moreau"
<gndsplitting@OHNOhotmail.com> wrote:

>Aha efter en lille rotation oppe i knolden kan det godt være Capri
>som at der stod på listen.
>Hvor ligger øen Capri: Italien
>Hvad er Italiensk: Sex i armhulerne

Mja... Det virker bare underligt at hun skulle sige 'nej' til den
slags, og 'ja' til mange andre ting. Men det er da det bedste bud
indtil videre :)

Fra : Per Moreau

Dato : 07-06-03 23:18

> Mja... Det virker bare underligt at hun skulle sige 'nej' til den
> slags, og 'ja' til mange andre ting. Men det er da det bedste bud
> [...]

Kan være hun lidder af meget sur armsved.
Det er der dælme mange mennsker der lidder af.

Mvh
Per M.

Fra : PerX ...

Dato : 08-06-03 02:20

In article <dpWdnXhOKpgy-H-jXTWcqg@giganews.com>,
gndsplitting@OHNOhotmail.com says...
> Kan være hun lidder af meget sur armsved.
> Det er der dælme mange mennsker der lidder af.

For de fleste vedkomne er det på grund af hvad de spiser/drikker - hun
kan prøve at lægge dieten om :)

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 09-06-03 18:47

Lars <go_ahead..._spam_this_address@tlaloc.dk> writes:

> Hvad betyder/er "capri"? Det er til en oversættelse hvor en
> prostitueret fortæller om sit "menukort", og her er "capri" et
> punkt.

Under en gåtur i pinsen gik vi og snakkede om det. Vores bud er at det
betyder "uden kondom". Hun ville være med til ret meget, så det skulle
være noget lidt "vildt". "Capri" signalerer også sådan noget med ferie
og fri sex.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig overnatning i Nordjylland
http://www.bierstedjuletraeshandel.dk, æresporte og gran

Fra : Lars

Dato : 10-06-03 18:33

On Mon, 09 Jun 2003 19:47:12 +0200, Trine Kornum Christiansen
<news@trinekc.dk> wrote:

> [...]
>betyder "uden kondom". Hun ville være med til ret meget, så det skulle
>være noget lidt "vildt". "Capri" signalerer også sådan noget med ferie

Ahhhh... Det bud er jeg meget begejstret for, det giver i hvert
fald god mening, synes jeg. Jeg havde dog håbet der var nogen der
*vidste* hvad det var, men indtil videre hælder jeg i hvert fald
mest til dit bud. Tak for hjælpen.

Fra : PerX ...

Dato : 11-06-03 20:06

In article <3ee61665$0$48892$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
go_ahead..._spam_this_address@tlaloc.dk says...

> [...]
> fald god mening, synes jeg. Jeg havde dog håbet der var nogen der
> *vidste* hvad det var, men indtil videre hælder jeg i hvert fald

Kunne du ikke bare bryde sammen og spørger dem? :)

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 16-06-03 15:13

[Lars | Thu, 05 Jun 2003 13:22:50 +0200]

>Hvad betyder/er "capri"? Det er til en oversættelse hvor en
>prostitueret fortæller om sit "menukort", og her er "capri" et
>punkt.

Lidt sent... men jeg har snakket med en sød pige/kvinde jeg kender der
indtil for 5 år siden har haft sit eget "firma" udi samme branche.

Hun kendte ikke ordet med sikkerhed, men mente at det sikkert betød en
69'er - altså gensidig slikning, da 69'er lyder lidt gammeldag og
uheldigt.

Det er som ikke en garanti, men hendes bedste bud :)

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk