metallica og t-shirts
Fra : Ukendt

Dato : 05-06-03 12:12

Halløj - jeg vil meget(!) gerne købe en gammel slidt metallica t-shirt, som
jeg kan ha på, når jeg nu skal til koncert :D Er der nogen, der mod alle
odds, har en liggende et sted i Århus området, som de gerne vil af med for
en billig penge? Helst størrelse large..

/Ulrich fra Århus

Fra : Henrik Veber Madsen

Dato : 05-06-03 14:26

Ulrich skrev:

> [...]
> odds, har en liggende et sted i Århus området, som de gerne vil af med for
> en billig penge? Helst størrelse large..

Giv mig din adresse, så sender jeg dig en god, gammel Metallica T.

hvm
--
"Consumere diem, quam minimum credula postero."

Fra : / / dentro / /

Dato : 05-06-03 17:11

"Ulrich" <UIrich> skrev i en meddelelse

> [...]
| odds, har en liggende et sted i Århus området, som de gerne vil af med for
| en billig penge? Helst størrelse large..

LOL! Du køber dig til at være old-school Metallica fan på Roskilde. Hehe,
den var sq god. Husk at lære sangene også :)

;) / / dentro / /

Fra : Kong Kent

Dato : 05-06-03 20:06

> [...]
> odds, har en liggende et sted i Århus området, som de gerne vil af med for
> en billig penge? Helst størrelse large..

Fuckin poser!!

Kent Kirkegaard Jensen.
http://formel1.jubii.dk - F1 på dansk!
http://www.f1journal.com - entusiasternes site.

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-03 20:24

> Fuckin poser!!

Hey - den er go' nok - jeg har måske været den største fan, - men det ligger
efterhånden nogle år tilbage.. mistede lidt interessen med Reload - men
hvorom alting er, så er det sgu en drengedrøm at komme til koncert med
drengene, specielt fordi rygtet vil vide, at de er loyale over for deres
fans', og spiller en masse old shit :D
Henrik - jeg takker, jeg har sendt dig en mail
/Ulrich

Fra : Kong Kent

Dato : 05-06-03 20:58

> [...]
> hvorom alting er, så er det sgu en drengedrøm at komme til koncert med
> drengene, specielt fordi rygtet vil vide, at de er loyale over for deres

Fair nok, men hvorfor har du så ikke stadig en trøje liggende selv??

Jeg selv har været Metallica-fan siden 89/90, og har omkring 20 nedslidte
t-shirts liggende. Forventer at tage min Metallica-FanClub t-shirt fra 2003
med på Roskilde i år, og så naturligvis min tyndslidte "Metal Up Your Ass"

Mere behøver jeg ikke, selvom jeg nu nok tror jeg også lige skal vise flaget
med Sepultura Europe 2003 tour, og så en god gammel klassiker: DEICIDE!!!!!!
:)

Ses på Roskilde, *helt* oppe foran v. Iron Maiden og Metallica.

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-03 22:58

> [...]
DEICIDE!!!!!!
> :)
>
> Ses på Roskilde, *helt* oppe foran v. Iron Maiden og Metallica.

Sandheden er, at jeg stadig boede hjemme ved mine forældre da min metal
entusiasme toppede - og da jeg flyttede tog jeg ikke mit udstyr med. Siden
hen har min mor gavmildt doneret mine heavy-shirts til folkekirkens
nødhjælp.. så nu gør de tjeneste i Zimbabwe
/Ulrich

Fra : Kong Kent

Dato : 05-06-03 23:09

> [...]
> hen har min mor gavmildt doneret mine heavy-shirts til folkekirkens
> nødhjælp.. så nu gør de tjeneste i Zimbabwe

What the fuck?! Nu har du vel husket at gøre hende arveløs, ikke?? :)

Jeg er lige pludselig *meget* glad for, at jeg stadig gik i mine
heavy-trøjer da jeg flyttede hjemmefra, for jeg har stadig 50+ trøjer fra
div. koncerter etc., som jeg gladeligt hiver frem i ny og næ, og går da også
i dem på arbejde en gang imellem. Jeg skal med garanti have en
Metallica-trøje på i morgen.

Selvom man er statsansat i Fødevaredirektoratet, behøver man sq da ikke være
kedelig, vel??

Fra : ChrisStoffer

Dato : 05-06-03 21:02

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> wrote in message
> Fuckin poser!!
>
> --
> mvh

Kan du da selv være!!!!!!!!

-Christoffer

Fra : Kong Kent

Dato : 05-06-03 22:52

> Kan du da selv være!!!!!!!!

Ville jeg også være, hvis jeg gik på jagt efter tyndslidte Kandis-skjorter,
men det gør jeg ikke! :)

Jeg behøver ikke pynte mig med lånte fjer. Jeg er så garvet Metallica-fan
som man kan blive når man kun er 26 år, for jeg begyndte at høre dem som
11 - 12 årig. No fuckin' way får du mig til at agere noget jeg ikke er!! :)

Kent Kirkegaard Jensen - anmelder på www.heavyjam.dk

Fra : Otto J.

Dato : 20-06-03 10:27

> [...]
> som man kan blive når man kun er 26 år, for jeg begyndte at høre dem som
> 11 - 12 årig. No fuckin' way får du mig til at agere noget jeg ikke er!!

Hvem siger man skal have været med fra starten for at være fan? Personligt
er jeg altid håbløst bagefter, den plade jeg har hørt mest på i år er
faktisk en gammel Led Zeppelin... Jeg fangede først det geniale ved
Metallica da Load blev udgivet - men ikke på grund af Load, den synes jeg
ikke er så vanvittigt fed, men da fik jeg via en live-koncert på tv øjnene
op for de gamle numre, og begyndte at købe de gamle plader...

Tværtimod så synes jeg da det er aldeles lånte fjer at være fan af hvad der
nu tilfældigvis er hot lige nu. Jeg synes da det er fint at markere at man
synes eks. "ride" er en federe plade end st. anger, også selv om man ikke
var fan da den blev udgivet.

Mvh. Otto, som iøvrigt for nyligt har købt Cunning Stunts efter din
anbefaling (på tilbud til en hund , og du har ret - den spiller MAX!

Fra : Martin Helbo

Dato : 05-06-03 23:25

"ChrisStoffer" <stofferdreng17@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Kan du da selv være!!!!!!!!

Det var da et flot argument du kom med der!

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Hvis ældste Metallica t-shirt er fra ride the lightning, og jeg er kun 21!

Fra : Claus \"BonZo\" Jako~

Dato : 06-06-03 13:50

Quote : "Hvis ældste Metallica t-shirt er fra ride the lightning, og jeg er
kun 21!"

Heehe !!!! Den kan stadig købes i butikkerne......hvis man er heldig.......

Min Metallicainteresse startede i 1984, så jeg har sgu egentlig også en del
T-shirts liggende, går dog kun i dem ved specielle lejligheder, såsom ved
dette års Roskildefestival..........Hvor jeg er ved at udtænke en plan om at
invadere scenen under St. Anger........

Heehe !!!!

Fra : Michael Petersen

Dato : 10-06-03 14:23

"Claus \"BonZo\" Jakobsen" <bonzo@mail1.stofanet.dk> mumbled something
in news:3ee08dfe$0$15294$ba624c82@nntp03.dk.telia.net:
..........Hvor jeg er ved at
> udtænke en plan om at invadere scenen under St. Anger........

bare sig til så giver jeg en hestesko

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Skal du til Roskilde Festival ? Så tjek denne side
http://roskildeforum.around.dk