Metallica - Still alive and kicking!!!
Fra : Frank Sørensen

Dato : 05-06-03 11:20

Har lige fået albumet ind ad døren for en time siden og den har siddet i
anlægget lige siden.
Og jeg kan sige uden tvivl "The tallica boys are back"

Der er allerede mange fede numre efter kun at have hørt den igennem en
enkelt gang og jeg er sikker på der kommer flere efter at have hørt den
flere gange.

Jeg er stor fan af Metallica og er bestemt ikke blevet skuffet.

Frank Sørensen

"Kun en tåbe rydder op. Et geni behersker kaos"

Fra : W. Bertelsen

Dato : 05-06-03 11:33

Metallica sutter røv.... og har altid gjort det!
Hvis man ville torturere mig....så var det sgu måden at gøre det på!
Jason kan jo ikke synge, han synger jo pivende falsk......!! Har hørt st.
anger et par gange, og FUCK hvor er den ringe.....!
Yderligere er min antiparti ikke blevet mindre af Lars Ulrik's indædte kamp
mod Napster.
Nå, men bare lige min mening......
Enhver har jo sin smag.

1

Fra : Peter Juhl

Dato : 05-06-03 11:40

W. Bertelsen wrote:

> Metallica sutter røv.... og har altid gjort det!
> Hvis man ville torturere mig....så var det sgu måden at gøre det på!
> Jason kan jo ikke synge, han synger jo pivende falsk......!!

Så er det sgu da godt at det er James, som synger.

/Peter

Fra : Frank Sørensen

Dato : 05-06-03 11:53

> Jason kan jo ikke synge, han synger jo pivende falsk......!! Har hørt st.
> anger et par gange, og FUCK hvor er den ringe.....!

Du har åbenbart ikke hørt så godt efter så for jason er slet ikke med på
pladen!
Han har forladt bandet og istedet har Robert Trujillo overtaget jason's
plads.

Fra : Metal Coven.dk

Dato : 05-06-03 13:36

On Thu, 5 Jun 2003 12:32:48 +0200, "W. Bertelsen" <knud@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Jason kan jo ikke synge, han synger jo pivende falsk......!! Har hørt st.
>anger et par gange, og FUCK hvor er den ringe.....!

Her i huset er den heller ikke gået ind, den der nye plade. Jeg savner den lyd
og stemning der var på "Ride The Lightning og "Master of Puppets". Den er
simpelthen væk nu - vokalen er heller ikke god efter min mening.

Ak ja.........

>Yderligere er min antiparti ikke blevet mindre af Lars Ulrik's indædte kamp
>mod Napster.
Jamen, den har jo sådan set ikke noget med selve musikken at gøre!

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 05-06-03 14:18

"W. Bertelsen"

> [...]
> anger et par gange, og FUCK hvor er den ringe.....!
> Yderligere er min antiparti ikke blevet mindre af Lars Ulrik's indædte

Hahaha. Helt enig

-TDJ

Fra : rhexis

Dato : 05-06-03 16:27

"Frank Sørensen" <frank2@tdc*REMOVE*adsl.dk> wrote in
message news:3edf20bd$0$24698$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Du har åbenbart ikke hørt så godt efter så for jason er slet ikke med
> på pladen! Han har forladt bandet og istedet har Robert Trujillo overtaget
> jason's plads.

Bob Trujillo er skam heller ikke med på pladen. Deres producer har
spillet bass på albummet. Jeg har i øvrigt ikke hørt St. Anger endnu,
men singlen skuffede mig fælt.

--
rhexis

Fra : Frank Sørensen

Dato : 05-06-03 16:52

> Jeg har i øvrigt ikke hørt St. Anger endnu,
> men singlen skuffede mig fælt.

Havde det lidt på samme måde.. Men tror mig når du har hørt den flere gange
bliver den fed. Men er dog heller det bedste nummer på albummet.
Jeg er sikker på du ikke blir skuffet når du får hørt albummet

Fra : Kong Kent

Dato : 05-06-03 20:10

> Metallica sutter røv.... og har altid gjort det!

Flot start på et indlæg. Det skal nok sørge for, at man tager dine
holdninger seriøst. Når du alligevel aldrig har brudt dig om dem, virker det
for mig, at din holdning til musikken kan være flintrendes ligegyldig.

> Hvis man ville torturere mig....så var det sgu måden at gøre det på!

Fair nok. Lad være med at købe skiven!

> Jason kan jo ikke synge, han synger jo pivende falsk......!! Har hørt st.
> anger et par gange, og FUCK hvor er den ringe.....!

hmmm... Jason? Hvem er det? Øksemorderen fra "Fredag d. 13."-filmene?? Jason
har aldrig sunget i Metallica. Der var engang en gut der hed Jason Newsted
der spillede bassist, og som var backing-vocal for James ved lejlighed når
de spillede live, men han var aldrig decideret sanger. Han aflastede blot
James Hetfield ved nogle enkelte sange live!

> Yderligere er min antiparti ikke blevet mindre af Lars Ulrik's indædte
kamp
> mod Napster.

Nå ja, og det borger for et sagligt indlæg og en begrundet vurdering for den
nye skive?, Nå ikke... oh well. Netop sådanne udtalelser bekræfter mig blot
yderligere i, at du er en troll der udelukkende er ude på at provokere med
dine indlæg, og som sådan ikke har noget som helst fornuftigt at bidrage til
debatten.

> Nå, men bare lige min mening......
> Enhver har jo sin smag.

Du savner tydeligvis grundlag for at have din :)

Har ikke fundet ét eneste argument for ikke at købe skiven. Udelukkende tom
luft og ligegyldige anekdoter der ikke har det fjerneste med musik at gøre.
Sorry! Prøv igen.

Kent Kirkegaard Jensen.
http://formel1.jubii.dk - F1 på dansk!
http://www.f1journal.com - entusiasternes site.