Tak til Camilla fra Kokkedal
Fra : anette holmes

Dato : 05-06-03 09:38

Hej.Jeg har købt mig en Korat Dreng,som jeg skal hente d 20-7.
Han er købt i Kokkedal,så nu får min Jullekat selskab.Det bliver
dejligt for ham,også mig.Jeg bliver løbende underrettet om hans
udvikling med billeder.Se,det kalder jeg service fra Katte avleren.
En stor tak til Camilla fra Kokkedal,med denne service.
Hej fra Annette,Vejle.

Fra : Camilla Baird

Dato : 05-06-03 20:08

On 05/06/2003 10:38, in article
10548023760.216856828957106@dtext.news.tele.dk, "anette holmes (slet
0KWZE)" <abh@0KWZEadslhome.dk> wrote:

> [...]
> udvikling med billeder.Se,det kalder jeg service fra Katte avleren.
> En stor tak til Camilla fra Kokkedal,med denne service.

Kære Annette,
Det manglede da bare
Mvh Camilla
--