Max Payne under XP
Fra : Ralph

Dato : 05-06-03 09:29

Jeg kører med Win xp men har erfaret at jeg på ingen af mine 2 maskiner kan
køre Max payne.

Den ene maskine er en Pentium III 650 mHz og den anden en Pentium 4 2,66
gHz.

Har færdiggjort spillet tidligere men husker ikke om det var da jeg havde
Win 2000

Nogen der kender til problemet eller løsningen?

Ralph.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 05-06-03 10:57

Ralph wrote:
> [...]
> havde Win 2000
>
> Nogen der kender til problemet eller løsningen?

Har du patchet Maxy Payne?
Det kører perfekt under XP med SP1 her.

Det er næsten umuligt at hjælpe når du ikke beskriver hvad der sker.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Ralph

Dato : 05-06-03 11:38

Jeg har spillet originalt og når jeg har installeret det starter det fint op
og jeg kan også godt spille toutorial men når den jeg vælger fugitive så
loader den halvdelen af "den røde tråd" i bunden og så hopper den ud på
skrivebordet.

Det var en cracket udgave jeg havde tidligere men har nu originalen. Den
crackede er den jeg tidligere har spillet til ende på den "lille
(langsomme)" af mine computere.

Ralph.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 05-06-03 15:12

Ralph wrote:
> [...]
> fint op og jeg kan også godt spille toutorial men når den jeg vælger
> fugitive så loader den halvdelen af "den røde tråd" i bunden og så

Prøv at flytte et save game over fra den computer spillet virker på.
Måske kan du starte lidt inde i spillet hvis du bruger sådan et. Eller
måske er der et cheat til at springe i levels i Max Payne du kan prøve.
Det lyder somom der er en fejl på din CD, eller også kan dit CD-drev
ikke lide Max Payne's kopibeskyttelse.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Niels Bjørk Pedersen

Dato : 05-06-03 16:02

Installer den nyeste patch. 1.05 til max payne.
-Niels-

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 05-06-03 16:18

Niels Bjørk Pedersen wrote:
> Installer den nyeste patch. 1.05 til max payne.
> -Niels-

Hej Niels.

Det har jeg gjort som det første, Max Payne kører uden problemer hos
mig.

Svar på Ralphs indlæg istedet for mit, hvis det er ham du mener, og vær
venlig at skrive *under* det du svarer på en anden gang.
Der er generel enighed om at det er nemmest på den måde

tak

-Sune

Fra : Ralph

Dato : 05-06-03 16:28

Til Sune.

Lad være med at irettesætte andre når du ikke selv læser hvad det er jeg
skriver.
Jeg skriver at det ikke virker på nogen af mine computere.
Så er det lidt svært at overflytte en savegame.

Jeg prøver i stedet at opdatere til patch 1.05

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 05-06-03 16:34

Ralph wrote:
> Til Sune.
>
> Lad være med at irettesætte andre når du ikke selv læser hvad det er
> jeg skriver.

*LOL* ja ja okay så.

> Jeg skriver at det ikke virker på nogen af mine computere.
> Så er det lidt svært at overflytte en savegame.
>
> Jeg prøver i stedet at opdatere til patch 1.05

God idé.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Ralph

Dato : 05-06-03 16:42

Men ellers tak for hjælpen Sune.

Ralph.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 05-06-03 18:13

Ralph wrote:
> Men ellers tak for hjælpen Sune.
>
> Ralph.

Det var så lidt. Jeg skulle til at foreslå dig at bytte om på CD
drevene, men det er jo ligemeget hvis det heller ikke virker i den anden
maskine. Jeg tager lige et læsekursus på aftenskolen.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Ralph

Dato : 05-06-03 20:33

Er det også XP professional du bruger eller er det XP home?

Jeg har tidligere haft problemer med mit tv-tuner kort selv om der ikke
burde være forskel på de 2 styresystemer.

Ralph.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 05-06-03 22:24

Ralph wrote:
> Er det også XP professional du bruger eller er det XP home?

Pro.

> Jeg har tidligere haft problemer med mit tv-tuner kort selv om der
> ikke burde være forskel på de 2 styresystemer.
>
> Ralph.

Det er sikkert noget service pack relateret.. Men det kan jo være alt
muligt, rækkefølgen du har installeret drivere i eller den farve
underbukser du havde på den dag osv osv

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Mads Bahrt

Dato : 06-06-03 01:06

Sune Mika Salminen wrote:
> Det er sikkert noget service pack relateret.. Men det kan jo være alt
> muligt, rækkefølgen du har installeret drivere i eller den farve
> underbukser du havde på den dag osv osv

eller størrelsen af den sorte ged du ofrede til Bill G for at få et godt
resultat.....

Fra : Ralph

Dato : 07-06-03 06:38

Det lykkedes ved opgradering til patch 1.05

Tak for hjælpen.

Ralph.