Jeg tænker på at starte et lille partyband~
Fra : Carsten Thomsen

Dato : 05-06-03 08:17

Hej !

Jeg tænker på at starte et lille partyband med pop-musik, underholdning,
øre-hængere, øl-sange,
Melodi Grand Prix sange ... alt muligt musik fra Kim Larsen, Bamses Venner,
TV-2,
Beatles, Abba osv. osv.

Det skal være et lille underholdningsband som øver i en kælder en gang eller
to om ugen ... mest for hyggens skyld... - og måske tager vi ud til en
fødselsdagsfest eller en polterabend en gang imellem.
Det vigtigste er, at vi skal have det sjovt !!!

Du skal helst være mellem 30 og 40 år - og bo i Stor-københavn !

Jeg har ikke den store erfaring med bands - Jeg vil
gerne synge i underholdningsbandet...

Mange hilsner fra
Carsten
cajuth@hotmail.com