Billigste.
Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 05-06-03 05:34

Hejsa Ng.

Hvordan får jeg billigst en Ericsson t310 (tror den hedder det, den med
farve skærm), altså på længere sigt, dvs. med abn. liggende i skuffen??

Hvor kan man i øvrigt købe cover til t68i??

/KK

Fra : MaRk

Dato : 05-06-03 09:34

> Hvordan får jeg billigst en Ericsson t310 (tror den hedder det, den med
> farve skærm), altså på længere sigt, dvs. med abn. liggende i skuffen??

Jeg synes du skulle købe en uden abbonnement og simlås hos tk-shopping.dk
til 999,-

Jeg har selv haft købt en fon med skuffe abbonnemnet fra telia, det var
ingen succes og de sendte en masse extra regninger osv så jeg snart ikke
tror jeg spare meget mere end et par kroner på det. Købte på samme tidspunkt
en til min mor og bror, samme historie.

Hvorfor i øvrigt lave så meget besvær ud af at spare et par enkelte 100'
kroner??

Mvh
Mark

Fra : Lorentz

Dato : 05-06-03 09:50

Køb den hos http://www.netget.dk/ Der har de dem på tilbud for 300 med
et sonofon variant abonnement. Det er 45 kr. om måneden et halvt år.
Ialt 570 + lidt besvær

Har selv lige købt en derfra - den var ikke engang simlåst. Men det kan
jo være jeg bare var heldig.

Fra : Søren

Dato : 05-06-03 10:40

"Lorentz" <lorentzNOSPAMMING@ruc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ialt 570 + lidt besvær
>
> Har selv lige købt en derfra - den var ikke engang simlåst. Men det kan

Har lige købt en T310 hos Telekæden's netbutik og den var heller ikke
simlåst...

Venligst

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 05-06-03 16:07

Okay, det har jeg så satset og gjort, venter nu spændt...

/KK

Fra : David

Dato : 06-06-03 07:55

> Køb den hos http://www.netget.dk/ Der har de dem på tilbud for 300 med
> et sonofon variant abonnement. Det er 45 kr. om måneden et halvt år.
> Ialt 570 + lidt besvær
Nej ikke helt iflg siden er det kun Sonofon variant med zone. Zonen koster
20 kr ekstra pr mdr og kan opsiges efter 3 mdr.
Dvs ialt 630

mvh

David

Fra : Lars Brink

Dato : 05-06-03 13:39

> Jeg synes du skulle købe en uden abbonnement og simlås hos tk-shopping.dk
> til 999,-

Koster 1649,- ifølge deres web-site..

--
Mvh - Lars Brink

I have only been wrong once – that was when I thought that I was wrong.

Fra : MaRk

Dato : 05-06-03 18:07

"Lars Brink" <usenet@papayaREMOVEconsulting.com> skrev i en meddelelse

> Koster 1649,- ifølge deres web-site..

Your right!
Det var forkerte side jeg henviste til, den rigtige er
http://www.monatel.dk/

Mvh
Mark