Woodstock i tv
Fra : Michael Westi

Dato : 05-06-03 00:52

Efter en fed Zeppelin koncert, er her yderligere et lille memo (for
syrehovederne og folk med nostalgi-trip) :

Tirsdag. d. 10/6 kl. 22.30 - 02.05, sender svensk TV2 "Woodstock" fra 1970.

X-FUT. dk.kultur.musik; dk.medier.tv
--
Mvh Michael

Fra : Brian

Dato : 05-06-03 01:21

"Michael Westi" <michaelwesti@NOSPAM.dk> wrote in message
> Efter en fed Zeppelin koncert, er her yderligere et lille memo (for
> syrehovederne og folk med nostalgi-trip) :
>
> Tirsdag. d. 10/6 kl. 22.30 - 02.05, sender svensk TV2 "Woodstock" fra
1970.

Var det ikke i 1969?

> X-FUT. dk.kultur.musik; dk.medier.tv
> --
> Mvh Michael

Mvh
Brian

Fra : Michael Westi

Dato : 05-06-03 02:03

"Brian" <houge@REMOVEsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse

> "Michael Westi" <michaelwesti@NOSPAM.dk> wrote in message

> 1970.
>
> Var det ikke i 1969?

Jo, men filmen kom først ud året efter!!!

Mvh Michael

Fra : kr0oZe

Dato : 05-06-03 09:46

"Michael Westi" <michaelwesti@NOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> Jo, men filmen kom først ud året efter!!!

Hvis det er ABC's dokumentar du snakker om, så bliver
det da coolt at se Jimi Hendrix spille Star Spangled
Banner en gang til ;)

--
// Christian Kruse //
Skribent @ www.filmzonen.dk

Fra : Michael Westi

Dato : 05-06-03 15:26

> Hvis det er ABC's dokumentar du snakker om, så bliver
> det da coolt at se Jimi Hendrix spille Star Spangled
> [...]

Efter det jeg har set, skulle det være den. (jeg vil også gerne se Jimi
smække spaden endnu engang)

--
Mvh Michael

Fra : Brian

Dato : 05-06-03 15:42

> Efter det jeg har set, skulle det være den. (jeg vil også gerne se Jimi
> smække spaden endnu engang)

Man kan også få den på DVD hvis det skulle have nogens interesse.

> Mvh Michael

Mvh
Brian

Fra : Thomas

Dato : 07-06-03 15:08

I anledning af den fornyede interesse for Woodstock, vil jeg gerne
gentage mit spørgsmål fra et tidligere indlæg fra marts måned.

Blandt den halve million mennesker, der var til Woodstock Festival i
1969, må der rent statistisk set, have været en dansker eller to. Er
der nogen på nettet, der kender nogen, der var til Woodstock?

Det kunne være sjovt at høre nogle beretninger fra dem.

VH

Thomas