The sims - superstar... virker ikke :-(
Fra : Hjalte

Dato : 05-06-03 00:11

hejsa...

Jeg har lige fået superstar, men efter at jeg har installeret det, kan
mine sims ingenting.

Hvis jeg vælger en sim og klikker på en anden sim, plejer der at komme
en "bobbel" frem hvor man kan vælge forskellige ting de skal gøre, men
nu kan man ikke vælge noget, musen bliver bare grå.
Det samme hvis jeg vil få dem til at gå på toilet, musen bliver grå.

Og de gør ingenting selv, de står bare og står?

Nogen der har prøvet noget lign.?

MVH.
Hjalte aka. izeqb

Ved svar fjern det store dyr i min e-mail adresse!

Fra : stormfeldt

Dato : 05-06-03 00:26

Hej Hjalte

Sims skal installeres i den rigtige rækkefølge, så hvis du har alle, har
du sikkert gjort det.
Så står der i manualen at superstar muligvis ikke vil køre hvis man har
virus scanner og firewall tændt, så dem anbefaler de at man lukker ned
under spillet.

Håber du kan bruge noget af det

Hilsen Stormfeldt

http://www.kandu.dk/

Fra : Heidi

Dato : 05-06-03 10:11

Hjalte wrote:
> hejsa...
>
> Jeg har lige fået superstar, men efter at jeg har installeret det, kan
> mine sims ingenting.

Hvis du er nogenlunde god til engelsk, så prøv at kigge
i news:alt.games.the-sims - der har problemer med SS været
oppe mange gange siden den kom....

--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : FatPete

Dato : 05-06-03 11:31

> Jeg har lige fået superstar, men efter at jeg har installeret det, kan
> mine sims ingenting.

hvaaa... er du sikker på du har rent mel i posen??? Har nemlig kun hørt om
det problem hos dem der har en pirat kopi af sims superstar! :)

-Pede-

Fra : stormfeldt

Dato : 05-06-03 14:18

Hey

Jeg vil lige indskyde at jeg har hørt om rigtig mange der har problemer
med Sims Superstar, og mange forskellige problemer.
I min egen familie er vi tre der købte på samme tid, 2 af os havde ingen
problemer men den sidste har ikke haft andet. Det er for dårligt at de
sender programmer på gaden der ikke virker optimalt.
Hilsen Stormfeldt

http://www.kandu.dk/

Fra : Niels Bjørk Pedersen

Dato : 05-06-03 16:06

The Sims serien er så dårligt opbygget at man SKAL installere spillene i den
rækkefølge de udkom !.

Fx Hvis du har installeret The Sims Superstar, og senere køber the Sims Hot
Date, så SKAL du slette hele Sims serien og installere spillene igen men i
den rækkefølge de udkom.
Min lillebror havde nøjagtig samme problem som dig. Vi løste det ved at
afinstallere alle Sims pakkerne + den originale og så installeres spille i
den korrekte rækkefølge eft. hvornår de forskellige udvidelses pakker
udkom - herefter virkede det igen.
Men det er f*ndme en irriterende procedure .
MVh
Niels