Stats tælling i GTA VC
Fra : Robert Eriksen

Dato : 04-06-03 23:12

Er det bare mig eller er den ikke ret tilfældig?

Jeg har bare lagt mærke til at halvdelen af mine wheelies og stoppies
ikke tæller. Lige nu siger min Stat "Longest Wheelie Distance 305.10" på
trods af jeg netop har fået bonus for en på 1100. Det samme med
Stoppies. Der er det også en væsentlig lavere der står som Longest end
hvad jeg rent faktisk har gjort.

Fra : NoName

Dato : 05-06-03 01:10

hvad er stoppies. Jeg kan fandme ikke finde ud af det?

MVH. Henrik

Fra : Robert Eriksen

Dato : 05-06-03 01:32

NoName wrote:
> hvad er stoppies. Jeg kan fandme ikke finde ud af det?

Hård forhjulsopbremsning på motorcykel så baghjulet løftes fra vejen.
Et par eksempler:
http://images.google.com/images?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=stoppie&lr=&sa=N&tab=wi

Det er nemmest at lave på PCJ'en. Kom op i god fart og hold 9 nede for
at skubbe vægten mod forhjulet samtidig med du bremser (ikke med
håndbremse).
Hvis det bøvler for meget for dig så prøv på vej ned af en bakke, så får
du hurtigt en ide om hvordan det fungerer.

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 05-06-03 11:00

"Robert Eriksen" <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> wrote in message
> [...]
> trods af jeg netop har fået bonus for en på 1100. Det samme med
> Stoppies. Der er det også en væsentlig lavere der står som Longest end

Mon ikke det er fordi at når du spiller så distancen i fod, men i stats står
de af en eller anden underlig grund i meter.
Så passer talne også fint :)
--
Andreas