De er underlige ;-)
Fra : AEK

Dato : 04-06-03 22:01

Om jeg nogensinde lærer at forstå mine katte.......

I går fik de serveret ben. Vil de æde det ? NEJ.
Dog, langt om længe, fandt Tøsen ud af, at hun faktisk er en kat - så blev
der gnasket på livet løs.
Tilde gik en kæmpe bue udenom de farlige tingester *G*
Oscar, ja Oscar : Han skrabede ved siden af sit ben, for derefter at kigge
på mig, som jeg var / er en komplet idiot !
MEN , da Tøsen fandt sit ben interessant, ville han selvfølgelig hen til
hendes ben.
Hun tog det straks i munden og daffede af !

Jeg har en snor, som alle tre er pjattet med.
De sidder i rundkreds, og de skiftes til at lege med den - min opgave er så
at bevæge snoren
De har helt styr på, hvis tur det er m.v.
Senere " flyver " den rundt i rummet. Og de fiser efter den. Tildes faste
plads har altid været under skuffedariusen, da hun er mindst.
MEN i aften fik Oscar sig klemt derind efter snoren ;-(((
På ryggen - og han var nær aldrig kommet ud igen.....

Nå, men det var blot lidt fortælling her fra.
Jeg har bestilt foder fra get2pet. De skrev, at den blev afsendt mandag, men
er endnu ikke kommet.
Har I andre været ude for lign. med dem ?

Den der stuebambus, som I skriver om. hvordan ser den ud , og er det
meningen, at de skal spise af den ?

Hilsen
Anya og de lokale rødder

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 04-06-03 23:44

In <bblmn0$apn4k$1@ID-119019.news.dfncis.de> AEK wrote:
> Om jeg nogensinde lærer at forstå mine katte.......

Det er vist heller ikke meningen

> Den der stuebambus, som I skriver om. hvordan ser den ud , og er det
> meningen, at de skal spise af den ?

Prøv at kig på min side her:
http://siamis.com/Helse/kattevenligeplanter.html

Der skulle gerne være et link til et billede af sådan en starut.

Ja "spise af dem" er vist dagens underdrivelse, så vidt jeg forstår
(Mine spiser kattegræs)

Fra : AEK

Dato : 05-06-03 10:51

"Ann Rudbeck" <webmaster@FJERNsiamis.com> skrev i en meddelelse

> Prøv at kig på min side her:
> http://siamis.com/Helse/kattevenligeplanter.html

Mange tak Planten er set *S*

> Der skulle gerne være et link til et billede af sådan en starut.
>
> Ja "spise af dem" er vist dagens underdrivelse, så vidt jeg forstår
> (Mine spiser kattegræs)

Mine spiser også kattegræs. Som jeg nu kan forstå, er det noget lig
hinanden.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 04-06-03 23:48

"AEK" <2468SLETTES@jubiimail.dk> writes:

> Om jeg nogensinde lærer at forstå mine katte.......

*GG* rolig nu det er jo katte...*S*

Anastacia har også nogle "kattelige" ideer med mad, først tigger man
og så smelte slaven jo gerne. Så får hun en stump kød og slikker på
den, men der mangler lige en sammenhæng mellem at slikke og spise så
jeg har samlet mange stumper op snart...;-/

> Nå, men det var blot lidt fortælling her fra.

Pænt mange tak, det er lige dagens griner

Evt kan du prøve at kigge på www.avifauna.dk , de sender også mad ud,
men fører kun enkelte mærker iams, rc osv og er nok ikke lige et sted
at besøge med mange penge i pungen...*S*

> Den der stuebambus, som I skriver om. hvordan ser den ud , og er det
> meningen, at de skal spise af den ?

Ja når man kan finde den er det meningen, at den skal erstatte
kattegræs som grøntfoder

> Hilsen
> Anya og de lokale rødder

Skulle lige sende et næsemøz fra Anastacia til jer alle fire

--
Med venlig hilsen & mIauu samt miauu fra landet ved regnbuen
Henrik & Anastacia samt Melissa

Fra : AEK

Dato : 05-06-03 10:54

"Henrik Pedersen" <misbams-meow@edb.dk> skrev i en meddelelse

> *GG* rolig nu det er jo katte...*S*

Ja, hæ hæ

> [...]
> den, men der mangler lige en sammenhæng mellem at slikke og spise så
> jeg har samlet mange stumper op snart...;-/

Jamen , er det ikke skønt ( Hvor har du godt af det *S*)
Hvornår får vi nogle historier om din nye " dame " ?

> [...]

> men fører kun enkelte mærker iams, rc osv og er nok ikke lige et sted
> at besøge med mange penge i pungen...*S*

Takker. Tager liiiige en kigger *G*

> Ja når man kan finde den er det meningen, at den skal erstatte
> kattegræs som grøntfoder

Ok, mine spiser kattegræs med stor glæde.

> Skulle lige sende et næsemøz fra Anastacia til jer alle fire

De takker og returnerer det samme *G*

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 05-06-03 12:47

> Ja, hæ hæ

> Jamen , er det ikke skønt ( Hvor har du godt af det *S*)
> Hvornår får vi nogle historier om din nye " dame " ?

Puha, der sker ikke så meget i denne varme, nå ja undtaget om
natten...;-( Og da prøver jeg altså at sove...;-/
Og så har jeg lige pt ret travlt med noget nyt til hjemmesiden, som i
meget nær fremtid bliver bygget helt om...

> Ok, mine spiser kattegræs med stor glæde.

Æv, Melissa ville hellere have det udenfor, Anastacia vil slet ikke
have det så nu lader jeg det gå ud, for ellers kan jeg høste korn snart..*G*

Fra : Jette

Dato : 05-06-03 00:12

"AEK"
> Om jeg nogensinde lærer at forstå mine katte.......

Sådan har vi det nok lidt allesammen, hi!

[klip]

> Den der stuebambus, som I skriver om. hvordan ser den ud , og er det
> meningen, at de skal spise af den ?

Mine misser elsker at sidde og gnaske i bladene... men jeg synes ikke de
synker dem. De sidder bare og gnasker lidt i et blad og dumper det derefter
på bordet

Jeg fandt et billede på Ann Rudbecks hjemmeside:
http://siamis.com/Helse/Resources/stuebambus.jpg

Planten består af tynde grønne stængler med blade der ligner dem man finder
på de "rigtige" bambus. Men hvis du går til blomsterhandleren og siger
"stuebambus", ved hun godt hvad du taler om ...

Mvh. Jette

Fra : AEK

Dato : 05-06-03 11:03

"Jette" <jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> skrev i en meddelelse
> "AEK"
>
> Sådan har vi det nok lidt allesammen, hi!

Ja, ikke *G*

> Mine misser elsker at sidde og gnaske i bladene... men jeg synes ikke de
> synker dem. De sidder bare og gnasker lidt i et blad og dumper det
derefter
> på bordet

Meget taknemmelige katte *G*

> [...]
> på de "rigtige" bambus. Men hvis du går til blomsterhandleren og siger
> "stuebambus", ved hun godt hvad du taler om ...

Ok. Dog holder jeg mig til kattegræs, da det er lig hinanden. Ved jeg nu
)
Vi skal alle lære *S*

I dag da jeg kom fra arbejde, fik Oscar et nøglebundt i bolden, ikke med
vilje
Når jeg kommer hjem, står han indenfor døren. Smider sig straks på ryggen
( så jeg må vade hen over ham ). Han kan løbe lige ud på opgangen, men nix,
det har ikke hans interesse - han skal have kæl.
Mens han ligger på ryggen, hænger jeg jeg nøgler op i skabet, for derefter
at tage ham op i mine arme.
MEN, i dag skete det, der måtte ske ;-(
Da jeg regner med, at de hænger fast ( nøgler ), giver jeg slip. Og de
ryger lige i knoppen på ham ;-(((((
Onde mig !
Dog tog han det fint - og de var selvfølgelig nødt til at få ekstra " guf "
i dag...... Onde mig *G*

/ Anya.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 05-06-03 12:56

"AEK" <2468SLETTES@jubiimail.dk> writes:

> I dag da jeg kom fra arbejde, fik Oscar et nøglebundt i bolden, ikke med
> vilje

Kan vist ingen her forestille sig *S*

> [...]
> MEN, i dag skete det, der måtte ske ;-(
> Da jeg regner med, at de hænger fast ( nøgler ), giver jeg slip. Og de

Stakkels Oscar Anastacia sender fluks et trøstespinbrum til jer begge,
gætter på at du fik lige så stort et chok...

> Dog tog han det fint - og de var selvfølgelig nødt til at få ekstra " guf "
> i dag...... Onde mig *G*

Helt klart, Anastacia havde den anden dag fået viklet sig ind i min
kattepilkers snor, sikke et cirkus...
Det tog ret lang tid før jeg kunne få fat i hende og finde ud af
hvordan jeg kunne befri hende, men det lykkedes Dog måtte jeg
skære linen over flere steder, så nu er det slut med kattepilkeri her...:-/

En kattepilker er en plasticstang med en elastiksnor for enden og i
enden af den en mus, underholdning i timevis for kat & slave.Men læg
den et sted, hvor katte absolut ikke kan få fat i den...!!

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 05-06-03 19:03

> Om jeg nogensinde lærer at forstå mine katte.......

Hey Skønne, katte er mysterier og er det ikk bare herligt

> I går fik de serveret ben. Vil de æde det ? NEJ.

Hehe det samme skete her, da jeg engang serverede ben for Neo & Dixie.
Og så havde jeg endda købt dem specielt til de 2.
Men er det Bar B Q-marinerede ben, så skal jeg lige love for at de vil
ha' *G*

Knus
Joan
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Nielsen

Dato : 06-06-03 20:10

> [...]
> Og så havde jeg endda købt dem specielt til de 2.
> Men er det Bar B Q-marinerede ben, så skal jeg lige love for at de vil

Hvad for en slags ben får de?
Rå eller tilberedte??

Mvh
Susanne

Fra : AEK

Dato : 06-06-03 21:49

"Nielsen" <Susanne-nielsenxxxx@mail.dk> skrev i en meddelelse
> - > > I går fik de serveret ben. Vil de æde det ? NEJ.

> Hvad for en slags ben får de?
> Rå eller tilberedte??

Rå.