T-Hansen mobiltelefon batterier ?
Fra : RANielsen.

Dato : 28-03-01 16:50

Min sidste tråd gav intet svar, så nu står jeg med et sprit nyt 800 mAh
batteri fra T-Hansen og Co. Pris 288,-.
Jeg satte det nye nyopladede batteri i min GF788 i morges, ringede fra
den i 1 minut, sendte 10 SMS beskeder i de følgende 12 timer, hvor den
også stod Standby. Her til aften, ca. 12 timer efter jeg havde monteret
det nye ny opladede batteri, ville jeg lige ringe op, beeep sagde det og
den røde diode blinkede. Det kan da ikke være rigtigt, at et nyt batteri
ikke kan holde længere ?

Nu har jeg så sat batteriet til afladning i min Desctop lader igen, så
håber jeg da det hjælper på det nye batteri med lidt motion !?

De originale 650 mAh Ericsson batterier kunne da holde strøm /
spændingen oppe i mere end 48 timer i alm. standby mode.
Er Copi batterier generelt noget krap ?

Er der andre der har haft negative eller positive erfaringer med
T-Hansen "billige" mobiltelefon batterier ?

--
Venlig hilsen: Rasmus.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Martin Asmussen

Dato : 28-03-01 18:01

Nu har du fundet ud af hvorfor man køber orgianalt tilbehør til sin telefon
! skal vi sige at det er fakta ?

Asmus

Fra : Hauge

Dato : 28-03-01 18:38

Hejsa

"Martin Asmussen" <sms@indbakken.dk> wrote in message
> Nu har du fundet ud af hvorfor man køber orgianalt tilbehør til sin
telefon
> ! skal vi sige at det er fakta ?

Nej mangel på viden.

Mvh Hauge

Fra : Carsten Riis

Dato : 28-03-01 22:33

Martin Asmussen wrote:

> Nu har du fundet ud af hvorfor man køber orgianalt tilbehør til sin telefon
> ! skal vi sige at det er fakta ?

Gælder det også thansen's covers med skydeklap. Jeg har ellers i
tankerne at få købt mig en sådan størrelse.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 29-03-01 16:57

Jeg købte da et uoriginalt batteri til min Nokia 2110'er. Det holdt noget
nær samme tid som det originale.

--

Lars Bonnesen
(Please notice that my e-mail address is intended not to work)

Fra : Devast8or

Dato : 28-03-01 18:25

Det er da vist meget normalt at levetiden ikke er som den skal være de
første 2-3 opladninger, det har jeg da også været ude for et par gange. Det
står vist også i de fleste manualer til mobiltelefoner, prøv og kig i din og
se om der står noget i den retning.

Devast8or

Fra : Bjarne Krog

Dato : 29-03-01 00:00

On Wed, 28 Mar 2001 19:24:46 +0200, "Devast8or"
<devast8or@systembl.dk> wrote:

> [...]
>står vist også i de fleste manualer til mobiltelefoner, prøv og kig i din og

Det du her skriver er helt korrekt.

Et nyt batteri skal motioneres op til den fulde styrke først, og det
tager vel en 3-5 opladninger

Jeg har selv handlet hos t-hansen, og har altid haft gode resultater,
med undtagelse af et batteri til 6110 som ikke sad fast og derefter
gik op i limningen....... så alt i alt har jeg da sparret penge
____________________________
Venlig hilsen, Akupunktør
Bjarne Krog
www.blivrask.dk

Fra : Dan Andersen

Dato : 29-03-01 16:27

Har igennem årene købt mange batterier fra T. Hansen uden at have
konstateret foraksel fra de org. batterier. Har haft 3 forskellige Nokia
tlf. nuværende en 6210.
Kan kun anbefale.
Batterier skal fra nye af oplades og aflades rimelig langt ned 3 - 5 gg.
førend de har den fulde kapacitet.
Dette gælder alle batterier - også dem til tandbørsten og boremaskinen
Dan Andersen, Boks 109, 3060 Espergærde
Tlf.: 4913 5555, Fax: 4913 3455, Mobil: 4011 4555
Hjemmeside: www.dbamott.dk
Se også flg. sider: www.regnvand.dk - www.agenda21helsingor.dk -
www.tandlaegelyngby.dk - www.cafezugarbaby.dk -
www.bastetogbundet.dk

Fra : RANielsen.

Dato : 29-03-01 15:38

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev:
> Batterier skal fra nye af oplades og aflades rimelig
> langt ned 3 - 5 gg. førend de har den fulde kapacitet.

Det vil jeg så prøve, inden jeg brokker mig yderligere.

--
Venlig hilsen: Rasmus.