Ministry-Store Vega-juli
Fra : Butterfly McQueen

Dato : 04-06-03 20:22

Ministry kommer til Vega d.9 juli ifølge tourplanen,
på deres hjemmeside.
Men i Politikken anonceres det til d.8 juli.
Hvad er rigtigt?
Og by the way,siden jeg kommer fra prærien i jylland
vil jeg lige spørge på hvilken adresse Store Vega ligger?
På forhånd tak.

Mvh Butterfly
www.destruktion.dk

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 04-06-03 21:29

Se hvad der står på www.vega.dk.

> Og by the way,siden jeg kommer fra prærien i jylland
> vil jeg lige spørge på hvilken adresse Store Vega ligger?

Ud af bagsiden af Hovedbanegården, gå (eller tag bus nummer 16) ned til
enden af Istedgade og du er der.

--
Anders Vind Ebbesen - www.webbesen.dk
One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even

Fra : Prankster Kineses

Dato : 05-06-03 20:37

> Ud af bagsiden af Hovedbanegården, gå (eller tag bus nummer 16) ned til
> enden af Istedgade og du er der.

Nix. Den legendariske linie 16 er nedlagt ved sidste busomlægning. Prøv
istedet en linie 10.

Kasper

Fra : Butterfly McQueen

Dato : 05-06-03 22:36

OK,tak for oplysningerne begge to.

Mvh Butterfly.
"Hey,Mr Hat just felt principal
Victoria's ass....no Mr Hat get back here!"