hjælp....
Fra : Broxgaard

Dato : 04-06-03 18:43

Hejza alle sammen

jeg har lige et spørgesmål.. det henvense sig til dem der har en hunkat der
er neutraliseret. Vil der ikke altid være et ar i langt tid efter det?

--
Med Venlig Hilsen
Miss Candy og Daniel

Fra : Eva Schmidt

Dato : 04-06-03 19:14

Broxgaard <daniel@broxgaard.dk> skrev i en
> [...]
en hunkat der
> er neutraliseret. Vil der ikke altid være et ar i langt tid

Hej Daniel

Arret vil jo altid være der, men når først pelsen er vokset ud
igen, kan det overhovedet ikke ses.
Jeg kan ikke huske, hvor længe det tog med mine, men mon ikke det
var omkring et par måneder?

mvh Eva

Fra : Kate

Dato : 04-06-03 20:30

"Eva Schmidt" <safeni@privat.tdcadsl.dk> wrote in

> Jeg kan ikke huske, hvor længe det tog med mine, men mon ikke det
> var omkring et par måneder?

Sjovt nok kan jeg faktisk heller ikke huske hvor længe det varede inden
Sofies pels var helt udvokset, men selvom hendes ar blev dækket så
kunne man faktisk se hvor arret var hele hendes liv. Når hun lå og blev
voldnusset på maven, noget hun elskede, så delte pelsen sig over arret,
men det kunne kun ses ved mavenusning og det var kun mig der fik lov
til det

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : zkb

Dato : 04-06-03 21:21

hejsa
min jasmin blev neutraliseret for ca 4 måneder siden, omkring en måned
efter hun fik stingene ud var hendes pels udvokset, og jeg kan ikke se
noget ar nu. men jeg tror det er ligesom med os mennesker, nogen heler
bedre end andre? bare rolig det er meget unormalt hvis det er synligt!
mvh zkb

http://www.kandu.dk/

Fra : Leyna

Dato : 05-06-03 09:26

On Wed, 4 Jun 2003 19:43:29 +0200, "Broxgaard" <daniel@broxgaard.dk>
wrote:

>Hejza alle sammen
>
>jeg har lige et spørgesmål.. det henvense sig til dem der har en hunkat der
>er neutraliseret. Vil der ikke altid være et ar i langt tid efter det?

Jeg har to styks af slagsen, og da pelsen var vokset til igen kunne
man ikke se noget ar. Når de to damer bliver mavenusset kan jeg end
ikke mærke arrene, så her har det i hvert fald ikke været noget
problem.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Pia J/Kurt K

Dato : 05-06-03 10:32

Hej allesammen

Dolly blev steriliseret, ca. 1 ½ måned siden, hun fik det dog ordnet gennem
siden... Jeg troede det var meget normalt, men efter disse skriverier er jeg
kommet i tvivl. Hvad siger I andre??

Der er nu ikke spor at mærke, hvis jeg leder godt og grundigt, kan jeg da
godt mærke en lille-bitte-bitte smule. Selve såret var ikke større end en
lillefingernegl, og kun syet med et par sting. Nu mangler vi bare at pelsen
vokser helt ud, men det tager selvfølgelig lidt længere tid for en MCO end
en korthårskat.

Hilsen Pia BJ
Der bare skal nyde det gode vejr i løbegården med to mivere, der nyder at vi
er hjemme hele dagen!!!!